تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۶۷۶۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی با انتقاد از وضعیت زمین غدیر:
در این چند ماه چه بر این زمین گذشته است؟!
روز گذشته برای تمرین به این ورزشگاه رفتیم ولی حتی نتوانستیم تمرین کنیم و نمی دانم مسوولان می خواهند چه کار کنند. ما خواستیم که این بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود که گویا نور ورزشگاه این اجازه را نمی دهد. به هر حال متاسفانه شرایط خوب نیست
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید تیم ما برای بازی با گسترش فولاد به جز مناسب نبودن شرایط زمین ورزشگاه غدیر اهواز مشکلی ندارد و آماده بازی است.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز با تبریک عید سعید فطر، اظهار کرد: شرایط هفته های ابتدایی هر لیگی بسیار خاص و حائز اهمیت است. سه امتیاز هفته اول می تواند برای شروع یک تورنمنت طولانی بسیار خوب باشد.

وی با بیان این که ما از هر نظر آماده هستیم، عنوان کرد: ما آماده ایم تا ان شاالله بتوانیم با ارایه یک بازی خوب و جوانمردانه، سه امتیاز بازی را در اهواز نگه داریم تا کارمان با کسب این سه امتیاز، شروع شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به پرسش خبرنگاری که باتوجه به تغییرات بسیاری که تیم تان داشته است، شرایط آن را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: سال گذشته هدف مان این بود که با بازیکنان باتجربه، تیم مان در لیگ بماند ولی امسال هدف مان فراتر از این است و به همین دلیل تیم را جوان تر کردیم و تغییرات بسیاری داشتیم. فکر می کنم امسال باتوجه به انگیزه و جوانی تیم مان، شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال دیگری که نظرتان درباره بی اعتبار اعلام شدن کارت پایان خدمت دو بازیکن تیم مان چه می باشد؟ خاطر نشان کرد: به هر حال این شرایطی است که پیش آمده است و ما باید با آن بسازیم و جایگزین های مناسبی برای آن ها داشته باشیم. امیدوارم مشکل شان هر چه سریع تر حل شود و به تیم برگردند و اگر هم نشد در صورتی که فدراسیون اجازه داد بازیکنانی را جایگزین خواهیم کرد.

ویسی در ادامه در ارزیابی اش از تیم گسترش فولاد، گفت: شناختی که از این تیم و تفکرات مربی آن داریم، مربوط به سال گذشته است. نتواستیم امسال این تیم و بازی های دوستانه آن را ببینیم. به هر حال شناخت کافی ای از حریف نداریم ولی باید بتوانیم بازی را در نیمه اول کنترل کنیم تا ان شاالله با شناختی که پیدا می کنیم، بتوانیم در نیمه دوم بازی را ادامه دهیم.

وی در ادامه با بیان این که زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز شرایط بازی و حتی تمرین را ندارد، عنوان کرد: روز گذشته برای تمرین به این ورزشگاه رفتیم ولی حتی نتوانستیم تمرین کنیم و نمی دانم مسوولان می خواهند چه کار کنند. ما خواستیم که این بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود که گویا نور ورزشگاه این اجازه را نمی دهد. به هر حال متاسفانه شرایط خوب نیست. تیم ما به جز زمین، هیچ مشکلی ندارد و آماده بازی است. مشکل زمین، بهانه نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: چمن این ورزشگاه کاملا از بین رفته است و واقعا شرایط مسابقه را ندارد. مثل این که این زمین جایگاهی برای فوتبال نداشته است و باتوجه به شرایط فعلی ای که دارد، واقعا زمین فوتبالی نیست. من تعجب می کنم، مگر طی این چند ماه چه بر این زمین گذشته است و چه طور آن زمین خوب به یک باره از بین رفت. باتوجه به نمایندگانی که خوزستان در لیگ برتر دارد، این زمین باید هر چه سریع تر آماده شود.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز در هفته اول رقابت های لیگ برتر کشور، از ساعت 19 و 40 دقیقه فردا (جمعه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
:
:
:
آخرین اخبار