تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۷۷۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باقری نیا:
تیم نفت مسجدسلیمان در بخش تهاجمی مشکل دارد
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: این تیم در بخش تهاجمی دارای مشکل است که باید هرچه سریعتر برطرف شود.

عبدالمجید باقری نیا گفت: با توجه به شروع مسابقات لیگ چهاردهم و بازی تیم نفت مسجدسلیمان در مقابل سایپا به عنوان اولین بازی تیم در این لیگ، شرایط آمادگی بازیکنان به نوعی مورد آزمایش قرار گرفت تا با رفع نقطه ضعفها و تقویت نقاط قوت بتوانیم تیم را برای ارائه بازی های بهتر در ادامه لیگ آماده کنیم.

وی افزود: یکی از نقطه ضعف های تیم که در این بازی خود را نشان داد وجود مشکل در حمله و بخش تهاجمی تیم بود که باید تا بازی بعدی این نقطه ضعف بهبود پیدا کند تا تیم بتواند به سوی ارائه بازی های بهتر گام بردارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: تیم نفت مسجدسلیمان با داشتن بازیکنان جوان و باانگیزه شرایط پیشرفت خوبی دارد که باید در کنار تمرینات فشرده و کارساز خود را برای حضوری موفق در لیگ چهاردهم آماده کنند تا بتوانند با کسب نتایجی شایسته به جایگاهی قابل قبول در جدول لیگ را از آن خود کنند.

باقری نیا ادامه داد: یکی از نقاط مثبت تیم ما وجود هوادارانی استثنایی است که در هر شرایطی سعی می کنند تا با تشویق تیمشان آن را به سوی انجام بازی های پر هیجان و با انگیزه هدایت کنند که به همین دلیل شرایط این تیم در مقابل این هواداران و پاسخگویی به حمایت همه جانبه شان از تیم شرایطی دشوار است زیرا تیم و بازیکنان باید با ارائه بازی های شایسته بتوانند جوابگوی محبت این هواداران باشند.

وی اظهار امیدواری کرد که هر چه در لیگ جلوتر برویم شرایط جسمانی بازیکنان و روند بازی تیم رو به پیشرفت خواهد گذاشت و انگیزه بازیکنان جوان در کنار تجربه مربیان می تواند نتایج و خبرهای خوبی را در بازی های آینده به دنبال داشته باشد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار