تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۷۷۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سبزعلي:
مشكل فاضلاب در شهر اهواز بسيار جدي است
عضو شوراي شهر اهواز با انتقاد از وضعيت اسفبار فاضلاب در شهر گفت: براي حل اين مسئله بايد نقاط مختلف شهر را اولويت بندي كرد تا بتوان اين مشكل را در نقاطي كه بسيار جدي است، شناسایي و بر طرف كرد.

غلامرضا سبزعلي عنوان كرد: مسئله فاضلاب در شهر اهواز به يك معضل بسيار بزرگ براي شهروندان تبديل شده و متاسفانه با گذشت زمان فعاليت به خصوصي در اين زمينه صورت نمي گيرد.

وي افزود: اعضاي شوراي شهر اهواز توجه وي‍‍ژه اي به اين مسئله دارند و در صحن علني شورا بارها اين مسئله را مطرح كردند و حتي با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي شهر اهواز نيز رايزني هاي صورت داده اند.

سبزعلي با بيان اينكه عمده مراجعه شهروندان به شوراي شهر به دليل وجود مشكلات فاضلاب و كمبود آب در مناطق مختلف است، گفت: شرکت آب و فاضلاب اهواز، كمبود اعتبارات را دليل عدم رسيدگي به اين معضل بيان مي كند اما به دليل اينكه معضل فاضلاب مشكلات فراواني را براي شهروندان اهوازي ايجاد مي كند، اين حرف قابل قبول نيست و بايد فورا به اين مسئله رسيدگي شود.

عضو شوراي شهر اهواز تصريح كرد: سازمان آبفا بايد مناطق چندگانه شهر اهواز را اولويت بندي كند و بر اساس اولويت در هر منطقه اي كه مشكلات بيشتري ايجاد شده، فعاليت هاي خود را در راستاي حل اين معضل آغاز كند.

وي اظهار كرد: براي حل معضل فاضلاب در برخي مناطق شهر اهواز مانند ملاشيه و کوی علوي كه وضعيتي بسيار ناراحت كننده و اسفبار دارند، نيازي به بودجه ملي نيست و با اعتبارات استاني و با حدود 400 تا 500 ميليون مي توان مشكلات فراواني را حل كرد.

سبزعلي اظهار كرد: سيسيتم فاضلاب شهر اهواز بسيار قديمي و پوسيده است و مشكلات به وجود آمده به همين دليل است كه البته اين نكته نيز قابل ذكر است كه در بعضي مناطق مي توان با اقداماتي كم هزينه مشكل را حل كرد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Pia
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
با سلام،

مگر تا کنون فاضلاب اهواز مشکلی داشته است؟!
شاید مناسب باشد مقایسه شود که در چند درصد از منازل ساکنین شهر های دیگر از چنین دستگاه های تصفیه اسمز معکوس استفاده می شود.
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
مشکل فاضلاب اهواز مدیریتی است اعتبارات در مرحله بعد قرار دارد
:
:
:
آخرین اخبار