تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۷۷۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصب دوربین‌های مدار بسته در شوش آغاز شد
فرماندار شوش از آغاز عملیات نصب دوربین های مدار بسته در میادین، هسته مرکزی و خیابان های پر تردد این شهر خبرداد.

رضا نجاتی روز یکشنبه افزود: نصب دوربین مدار بسته در شش نقطه شهر شوش آغاز شده و این تعداد در آینده نزدیک به دو برابر افزایش می یابد.

وی افزود: همچنین در نظر است تا برخی محلات این شهر نیز زیر پوشش دور بین مدار بسته قرار بگیرد.

وی هدف از نصب دوربین های مدار بسته در این شهر را کنترل ترافیک و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی، ثبت تخلفات رانندگان و همچنین برخورد با رانندگان خاطی و متخلف در خیابان ها و میادین پرتردد شهر شوش عنوان کرد.

نجاتی افزود: نصب دوربین های مدار بسته در تقاطع ورودی شهر شوش، میدان هفت تیر، میدان یازهرا(س)، میدان بسیج و نیز خیابان های امام خمینی (ره) و شهید دانش آغاز شده است.

وی با بیان این که محل نصب این دوربین ها مکان یابی شده افزود: نصب این دوربین ها علاوه بر کنترل ترافیک نقش مهمی در کشف سرقت و شناسایی متخلفان و سارقان نیز دارد.

رییس شورای تامین شهرستان شوش افزود: کاهش بار ترافیکی، نظارت و کنترل نقاط حادثه خیز در سطح شهر، دسترسی کامل و سریع به اتفاقات و افزایش ضریب امنیتی از دیگر اهداف نصب این دوربین هاست.

وی افزود: دوربین های مدار بسته وضعیت ترافیک را تا شعاع یک کیلومتری رصد کرده و اختلالات و تخلفات ترافیکی و رانندگی را به مرکز کنترل ترافیک ارائه می کند.

نجاتی عنوان کرد: علاوه بر کاربرد ترافیکی از ظرفیت این دوربین ها برای ارتقای سطح امنیت عمومی شهروندان نیز بهره برداری انتظامی می شود.

فرماندارشوش افزود: برای تهیه و نصب این دوربین ها در گام نخست 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانداری خوزستان تامین شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار