تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۷۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه خاتم الانبیاء(ص) بهبهان خبر داد ؛
آغاز احداث دانشکده برق دانشگاه صنعتی بهبهان
رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) بهبهان از کلنگ زنی چهارمین دانشکده این دانشگاه خبر داد.

مرتضی توکلی اظهار کرد: دانشکده برق و الکترونیک، به عنوان چهارمین دانشکده این دانشگاه به زودی کلنگ زنی می شود.

وی افزود: قرداد احداث این دانشکده با اعتبار اولیه 5.6 میلیارد تومان با بنیاد مستضعفان منعقد شده است و در روزهای آتی عملیات احداث  آن آغاز می شود.

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) گفت: امیدواریم با تاسیس این دانشکده تخصصی و تربیت نیروهای متخصص در زمینه برق و الکترونیک بتوانیم زمینه های صنعتی شدن منطقه را فراهم کنیم.

وی با اشاره به نیاز صنایع منطقه از جمله سدهاو نیروگاه ها به تخصص های مرتبط گفت: با احداث و راه اندازی دانشکده برق و الکترونیک می توانیم پاسخگوی نیاز صنایع باشیم.

توکلی افزود: دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) بهبهان در حال حاضر 3 دانشکده دارد که با اضافه شدن دانشکده برق و الکترونیک، تعداد دانشجو و رشته های آموزشی دانشگاه تخصصی تر شده و اضافه می شود.

وی درباره سایر پروژه های دانشگاه نیز گفت: به لطف خدا و کمک مسئولان و همچنین خیرین شهرستان بهبهان تمامی پروژه های در دست اقدام این دانشگاه به اتمام رسیده است.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صادق اهوازی
|
Kazakhstan
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
0
سلام
امروزه اموزش و تربیت متخصصان بلاخص در حوزه های فنی یکی از مهم ترین اموزه های کشورهای صنعتی و در حال رشد است ولی این فرایند باید توام با ایجاد اشتغال پایدار باید باشد و صرف ایجاد دانشکده های فنی با هزینه کرد بالا و تربیت این افراد بدون پشت وانه کار فقط ایجاد سراب کاذب مدرک گرایی است .متاسفانه این فرایند کاذب به سرعت در کشور در حال تاخت تاز است موج جدید بیکاری مدرک گرفته ها در جامعه لازم به هیچ بحث و جدلی نیست و اقایان متولی امر باید به جای این ایجاد ها به فکر کار انها باشند در ضمن با وجود ده ها دانشگاه فنی در استان بهتر است این پول را برای بیکاری جوانها هزینه شود.
:
:
:
آخرین اخبار