تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۷۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باغملک خبر داد ؛
برگزاری مسابقه کتابخوانی عفاف و حجاب در باغملک
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باغملک از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع حجاب و عفاف در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با حضور بالغ بر 2 هزار نفر خبر داد.

عبدالرحمان مرادی‌نیا امروز اظهار داشت: در راستای غنی سازی بهینه اوقات فراغت علاقمندان به کتاب و کتابخوانی بویژه جوانان و نوجوانان، اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان باغملک برنامه‌های متنوعی را برای اقشار مختلف جامعه با توجه به سن، تحصیلات و علاقه عموم مردم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها با حضور و شرکت عموم مردم در محل کتابخانه‌های عمومی شهرستان در حال انجام است، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع حجاب و عفاف با حضور عموم بانوان شهرستان بوده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باغملک تصریح کرد: مسابقه «عفاف و حجاب» در کتابخانه‌های عمومی شهرستان باغملک با اطلاع رسانی قبلی در سطح شهرستان و با شرکت عموم بانوان شهرستان باغملک برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: سوالات مسابقه بین اعضای کتابخانه‌های عمومی و عموم مردم شهرستان باغملک تکثیر و در اختیار آنها گذاشته شد چرا که شرکت عموم مردم در این مسابقه بزرگ شهرستانی آزاد بوده است.

مرادی‌نیا عنوان کرد: منابع این مسابقه کتابخوانی از کتاب «مسئله حجاب آیت‌الله مطهری» و با هدف توسعه و تحکیم فرهنگ عفاف و حجاب در بین آحاد جامعه به منظور ترویج و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در سطح استان و معرفی کتاب ارزشمند استاد مطهری تامین و برگزار شد.

وی گفت: در این مسابقه بالغ بر 2 هزار نفر شرکت کرده و به 40 نفر از برندگان این مسابقه جوایز نفیسی از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی اهدا می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باغملک به دیگر برنامه‌های اوقات فراغت کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس های اوقات فراغت کتابخانه‌های عمومی در راستای تحقق اهداف نهاد کتابخانه‌های عمومی و با هدف ارائه خدمتی مضاعف به اعضای کتابخانه‌های عمومی و عموم مردم شهرستان در جهت علاقه مندی عموم مردم به کتابخانه‌های عمومی ارائه خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: کلاس‌های اوقات فراغت کتابخانه‌های عمومی شهرستان با موضوعات مختلف علمی، فرهنگی و هنری در محل کتابخانه‌های عمومی با حضور اساتید برجسته شهرستان در حال برگزاری بوده و با استقبال خوبی همراه بود است.

مرادی‌نیا، ضمن مهم خواندن نظرات و پیشنهادات اعضای کتابخانه گفت: برنامه‌های اوقات فراغت و کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی بنا بر درخواست و پیشنهادات اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزاری می‌شود.

وی بیان داشت: این کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی در همه روزهای هفته برگزار می‌شود که تعداد این کلاس‌ها و دوره‌ها با توجه به استقبال اعضا در حال افزایش است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باغملک با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت تابستان 93 کتابخانه‌های عمومی شهرستان باغملک که در حال برگزاری است گفت: شامل: مسابقات کتابخوانی آنلاین و مکتوب، برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی اوقات فراغت هنری در زمینه‌های نقاشی، کاردستی، چرم دوزی و... برگزاری کلاس‌های کمک درسی ویژه دانش آموزان، برگزاری دوره‌های آموزشی علمی، دینی، مذهبی، برگزاری مسابقات ورزشی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان، برگزاری جلسات کانون‌های ادبی با موضوعات ادبی، برگزاری جلسات کانون‌های قرآن و نهج البلاغه در شهرستان با موضوعات آموزش‌های قرآن کریم و نهج البلاغه، برگزاری برنامه‌های شب شعر در مناسبت‌های مختلف است که این برنامه‌ها در حال اجرا هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار