تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۷۸۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اندیمشک :
اشتغال مهم ترین مطالبه مردم اندیمشک است
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مشکلات بسیاری در این شهرستان وجود دارد که مردم از آن رنج می برند گفت: اشتغال مهم ترین مطالبه مردم اندیمشک از مسوولان است.

صید عیسی دارایی شنبه شب در نشست هم اندیشی امام جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان اندیمشک با شورای اسلامی این شهر افزود: برای حل مشکلات شهرستان اندیمشک تاکنون گام های مهمی برداشته شده اما همچنان نیاز به تلاش بیشتری است.

وی با بیان این که در انتخاب شهردار دخالت نداشته و از این پس نیز دخالت نخواهد کرد افزود: امسال اعتبارات خوبی به شهرداری اندیمشک اختصاص داده شده است که انتظار می رود در راستای عمران شهری هزینه شود.

دارایی از اعضای شورای اسلامی شهر اندیمشک و مدیران دستگاه های اجرایی خواست با تعامل و همدلی در راستای حل مشکلات این شهرستان تلاش کنند.

امام جمعه اندیمشک نیز در این نشست گفت: با توجه به مشکلات عدیده شهرداری اندیمشک، شورای اسلامی این شهر باید در انتخاب شهرداری شایسته و کارآمد دقت کند.

حجت الاسلام نعمت اله خدامی افزود: باید شهرداری را برای شهر اندیمشک انتخاب کرد که نسبت به مادیات بی تفاوت بوده و دور از گرایش های سیاسی عمل کند.

فرماندار شهرستان اندیمشک هم در این جلسه با تشریح عملکرد یک سال اخیر در حوزه شهرداری گفت:در بسیاری از حوزه ها وضعیت شهرداری اندیمشک اسفناک و غم انگیز است.

حمیدرضا گودرزی افزود: وضعیت فضای سبز شهر اندیمشک مناسب نبوده ضمن این که خدمات مطلوبی نیز به شهروندان ارائه نمی شود.

وی در خصوص دامن زدن به مسائل و مشکلات شهرداری اندیمشک هشدار داد و خواستار تلاش بیشتر ، پرهیز از مسائل حاشیه ای، افزایش روحیه تعامل و همدلی در راستای حل مسائل و مشکلات شد.

عبدالرضا پاپی رییس شورای اسلامی شهر اندیمشک و کرامت میری سخنگوی شورای اسلامی شهر اندیمشک هم در این نشست پیرامون مسائل و مشکلات شورا و شهرداری به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در این نشست مشکلات شهرداری و نحوه ی انتخاب شهردار اندیمشک مورد بررسی قرار گرفت.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شمشیری
|
Finland
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
0
0
سلام . از فرمایشات آقایان چنین برداشت می شود که:
مردم نماینده مجلس و شورای شهر را انتخاب کرده اند و دولت هم فرماندار را البته با معرفی نماینده ی مجلس انتخاب کرده است که فقط و فقط و فقط بیایند تشکیل جلسه بدهند و در مورد مشکلات سخنرانی بکنند و بعد هم بروند و کسی هیچکدام از این مشکلات را حل نکند!!!!!
مردم هم مثل شما مشکلات را می بینند ونیازی به توضیح و تفسیر ندارند . شما مسئولیت پذیرفته اید که این مشکلات را برای مردم حل کنید نه برای مردم سخنرانی !!!!!!!
صید عیسی پاپی
|
Finland
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
0
0
جلسه پشت سرجلسه ، اما دریغ از یک اقدام عملی که مردم نتیجه آن را ببینند !!!!!
فقط حرف و حرف بی عمل !!!!!
پروژه میدان بسیج دمار از روزگار مردم اندیمشک و رهگذران جاده ی تهران اهواز و اندیمشک دزفول درآورده است و هیچ کس پاسخگو نیست .
خیابانهای شهر تبدیل به جاده های مالرویی شده اند که فقط بار را با حیوان میتوان در آنها جابجا کرد نه با ماشین .
:
:
:
آخرین اخبار