تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۶۷۸۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 600 میلیارد به طرح ملی میانرود دزفول
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 600 میلیارد ریال اعتبار به طرح ملی میانرود خبر داد و گفت: این طرح شامل اجرای 12 پروژه احداث و ایمن سازی جاده و پل در شهرستان دزفول است.

عباس پاپی زاده افزود: با پیگیری انجام شده طرح ملی میانرود شامل 12 طرح از جمله احداث و تکمیل پل های شهرمیانرود و چهار راه آوج ( تقاطع مرکزی شهر دزفول با شهرهای صفی آباد، شهر امام، دزآب و میانرود به سمت شوش، شوشتر و اهواز) در ردیف پروژه های ملی قرار گرفت.

وی بهسازی و آسفالت 35 کیلومتر از جاده های منطقه را از دیگر طرح های پیش بینی شده در قالب این پروژه ملی عنوان کرد و افزود:این طرح در راستای کاهش سوانح رانندگی و ایمن سازی جاده های منطقه از جمله جاده ارتباطی شهر دزفول به سمت صفی آباد، شهر امام، دز آب و میانرود اجرا می شود.

پاپی زاده کل اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه ملی را حدود یک هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با پیگیری انجام شده 600 میلیارد از این اعتبار تخصیص یافت.

وی اظهار داشت: مطالعات اجرای این پروژه با تخصیص این اعتبار آغاز شده و کار خرید املاک از راه و شهرسازی نیز در حال انجام است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح ها شاهد کاهش سوانح رانندگی در جاده های ارتباطی منطقه بوده و تردد در این جاده ها با ایمنی بیشتری انجام شود.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
پل چهار راه آوج چندين سال است كه تعطيل است و باعث سرافكندگي مسولين شهرستان دزفول.
واقعا كي پاسخگوه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
0
0
این هجدهمین سال است و پایه ها در حال کج شدن هستند کی وکی این پروژ را درست بکند خدا می داند
:
:
:
آخرین اخبار