تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۶۷۸۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از پروژه‌های راه مسجدسلیمان چه خبر؟
مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر ایمن‌سازی و 4 بانده کردن محور مسجدسلیمان – اهواز در اولویت کاری این اداره است و هم‌اکنون پروژه‌هایی در این زمینه در حال اجرا است.

علی عیدی‌وندی اظهارکرد: تاکنون 12 کیلومتر از این مسیر 4 خطه شده و حذف نقاط حادثه‌خیز، کاهش تلفات جاده‌ای و تصادفات رخ به رخ از مزیت‌های این اقدام است.

وی افزود: همچنین در برنامه است که مسیر سه‌راهی شوشتر تا روستای آبگاه به طول 4 کیلومتر و از پل تنگه سه تا روستای بتوند به طول 4 کیلومتر در محور مسجدسلیمان – اهواز 4 خطه شود. اگر این 2 پروژه اجرایی شود طول مسیر 4 خطه شده در محور مسجدسلیمان – اهواز به 20 کیلومتر می رسد.

عیدی‌وندی تصریح‌کرد: احداث روکش آسفالت جاده مسجدسلیمان – هفتکل به طول 14 کیلومتر در حال اجرا است و پیش‌بینی می شود تا پایان امسال این پروژه تکمیل شود.

وی ادامه‌داد: تکمیل پل 30 مایلی در مسیر مسجدسلیمان – هفتکل به طول 100 متر از دیگر پروژه‌های این مسیر است که شاید تا یک‌ماه آینده به مناقصه برود. این پروژه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار مورد نیاز برای آن 3.5 میلیارد تومان است.

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: احداث جاده خروجی پل تمبی به طول 880 متر از دیگر پروژه‌های مسیر مسجدسلیمان – هفتکل است که در حال حاضر در حال خاک‌برداری آن هستیم و تا 3 ماه آینده این پروژه تکمیل می‌شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
آقای عیدیوندی راه میانبر چی شد
شهروند
|
Kazakhstan
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
اما کماکان از احداث جاده میانبر اهواز مسجدسلیمان که سه سال پیش فرمودند سه ساله تکمیل می شود خبری نیست . کار اصلی آن پروژه است اگر انجام دادید که آفرین بر شما وگرنه ما را با این گزارش ها نپیچانید .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
0
پروزه جاده میانبرکه توبوق وکرنا گذاشتیدچی شد
:
:
:
آخرین اخبار