تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۷۸۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشرفت 10 درصدی پروژه پارک مالیات خرمشهر
رئیس شورای شهر خرمشهر از پیشرفت 10 درصدی پروژه پارک مالیات این شهر خبر داد و گفت: پیشرفت این پروژه روند خوبی را طی می کند.

سید جواد ادریس پور عنوان کرد: به منظور محرومیت زدایی و رسیدگی به وضعیت حاشیه شهر که مدت طولانی از لحاظ فضای سبز محروم بوده است، لایحه ای از سوی شهرداری در گذشته برای ایجاد پارک 17 هکتاری در منطقه عشایر به سمت دیزل آباد به تصویب شورای شهر رسیده بود.

وی افزود: این پروژه پس از طی مراحل تائید مصوبه در فرمانداری خرمشهر به صورت مناقصه قرار داده شد و پس از سپردن به پیمانکار مربوطه هم اکنون مراحل اجرای آن در حال انجام است.

ادریس پور از دلیل نامگذاری این پارک به نام مالیات اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از منابع درآمدی شهرداری مالیات بر ارزش افزوده است و این ارزش افزوده از سوی سازمان مالیات تامین می شود، با تعامل میان شهرداری و سازمان مالیات و به جهت تامین هزینه ساخت آن نیز از سازمان مذکور این پارک به نام پارک مالیات نامگذاری شد.

رئیس شورای شهر خرمشهر در پایان گفت: این پروژه هم اکنون پیشرفت 10 درصدی داشته و امید می رود با تکمیل آن زیبایی خاصی به مناطق پیرامون و حاشیه شهر که در این مدت از فضای سبز و پارکهای زیبا محروم بوده اند داده شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار