تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۷۸۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی استقلال‌خوزستان:بازی جان‌دار و سختی برابر استقلال‌تهران خواهیم داشت
مربی تیم فوتبال استقلال‌خوزستان با بیان این‌که دیگر تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس از پیش بازنده نیستند، به دیدار این هفته استقلال‌خوزستان برابر هم‌تای تهرانی‌اش اشاره کرد و گفت: به تهران می رویم تا دست پر برگردیم.

هوشنگ لویمیان اظهار کرد: روز شنبه تمرین ریکاوری انجام دادیم و تقریبا آن بازیکنانی که در دیدار مقابل گسترش فولاد بازی کرده بودند، استراحت کردند. امروز نیز تمرینات مان ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به شناختی که از دیدار اول استقلال تهران داریم، قطعا دیدار ما مقابل این تیم جان‌دار و سخت خواهد بود. استقلال تهران امسال نفرات بسیار خوبی به خدمت گرفته است. به هر حال همیشه بازی‌های استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خود را دارد و آن انگیزه‌ای که در بیشتر بازیکنان برای این بازی‌ها هست، می‌تواند بسیار به ما کمک کند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به هر حال نتیجه بستگی به لحظات خاص بازی و اتفاقاتی است که می‌افتد. باتوجه به شرایطی که امسال داریم فکر می‌کنم بتوانیم مقابل استقلال یک بازی خیلی خوب انجام دهیم.

وی با بیان این‌که اگر در طول هفته درست برنامه‌ریزی شود می توان خیلی کارها انجام داد، عنوان کرد: در گذشته تیم ها مقابل استقلال و پرسپولیس بازنده بودند ولی طی چند سال اخیر به این صورت نیست و خیلی تیم ها هستند که حتی استقلال و پرسپولیس را در آزادی شکست می دهند، چرا که شرایط فوتبال تغییر کرده است و تیم ها نیز به این خودباوری رسیده اند که می‌توانند این دو تیم را شکست دهند.

لویمیان خاطر نشان کرد: ما سال گذشته مقابل استقلال یک بازی خیلی خوب انجام دادیم و امیدواریم که امسال هم به همین صورت شود و یک بازی بسیار خوب و با برنامه را انجام دهیم و با دست پر به اهواز برگردیم. ما قطعا می رویم تا با امتیاز برگردیم و این توانایی را در تیم خودمان می بینیم.

وی ادامه داد: امسال تیم مان جوان و ابتدای راه است و خیلی کار داریم؛ بیشتر تیم ها هنوز شرایط خاص خود را پیدا نکرده اند. به هر حال هر چند استقلال تهران یک تیم بزرگ و نامی است ولی مطمئن باشید ما هم یک تیم دست و پا بسته نیستیم و می رویم تا ان‌شاءالله با غیرت، تعصب و زحمت بازیکنان مان، دست پر برگردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره دیدار نخست تیمش مقابل گسترش فولاد نیز گفت: در هفت، هشت دقیقه ابتدایی مسابقه، ما بازی را خوب شروع نکردیم ولی در ادامه بر بازی مسلط شدیم. متاسفانه شرایط زمین چمن خوب نبود و به هر دو تیم اجازه بازی نداد و ما روی یک اتفاق گل خوردیم. در هر صورت با توجه به شرایط زمین، آن بازی ای که می خواستیم، انجام نشد ولی بازیکنان مان تا دقیقه پایانی با جان و دل بازی کردند و تلافی کردند و به گل رسیدیم.

وی درخصوص هواداران تیمش خاطر نشان کرد: متاسفانه طی دو سه سال اخیر شوق و اشتیاق مردم برای آمدن به ورزشگاه کمتر شده است و نمی دانم نحوه بازی ها یا دوری ورزشگاه غدیر باعث این موضوع شده است اما مطمئن باشید نتایج می تواند خیلی از چیزها را تغییر دهد و ان‌شاءالله می توانیم با نتایجی که کسب می کنیم مردم را به ورزشگاه برگردانیم و فوتبال بازهم جذابیت خود را پیدا کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار