تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۷۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی‌نفت‌مسجدسلیمان:مقابل پدیده هجومی کار می‌کنیم
مربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: به اسم تیم ها و این‌که چقدر هزینه کرده اند، توجه نمی‌کنیم و در دیدار با پدیده هجومی کار می‌کنیم.

فرزاد حافظی اظهار کرد: در هفته اول یک بازی خارج از خانه داشتیم و به نتیجه مساوی رسیدیم. تمام هدف مان این بود که در بازی اول نبازیم. تیم مان جوان است و البته درست است که چند بازیکن با تجربه نیز در تیم داریم اما میانگین تیم مان 23 یا 24 سال است و یکی از جوانترین تیم های لیگ برتر هستیم.

وی ادامه داد: به هر حال با نتیجه تساوی که در نخستین بازی به دست آوردیم روحیه و شرایط تیم مان خیلی خوب است و مطمئن باشید ما برای تمام بازی ها از جمله بازی این هفته با پدیده برای کسب سه امتیاز وارد زمین می شویم و حتی به تساوی فکر نمی کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی های خارج از خانه هم با برنامه کار می کنیم و هدف مان پیروزی است و البته اگر به تساوی هم برسیم، خوب است. ما می‌خواهیم امسال یکی از بهترین تیم های شهرستانی لیگ برتر شویم و این دور از دسترس هم نیست. مطمئن باشید با حمایت هواداران، تماشاگران و بازیکنان نتایج خیلی خوبی کسب خواهیم کرد و من به این موضوع خوشبین هستم.

وی خاطر نشان کرد: ما صبح و بعدازظهر در مسجدسلیمان با برنامه و با انگیزه تمرین می کنیم و بازیکنانمان هم می دانند تمام هدف ما از ورود به لیگ برتر چیست و چه چیزی از آن‌ها می خواهیم، به همین دلیل برای تمام بازی ها با هدف و برای کسب پیروزی وارد زمین می شویم.

حافظی در ارزیابی‌اش از تیم پدیده گفت: پدیده تیمی است که واقعا هزینه کرده است و بازیکنان اسمی و بزرگی جذب کرده است ولی همانطور که می دانید فوتبال به اسم نیست و نتایج آن در زمین مسابقه مشخص می شود. به هر حال ما به اسم یک تیم و این که چقدر هزینه کرده است، توجه نمی کنیم و این موضوع باعث نمی شود که از تیم ها بترسیم. ما این موضوع را بین خودمان و بازیکنان حلاجی کرده ایم.

وی بیان کرد: به هر حال پدیده تیمی است که با سبک بازی می کند و از مربیان خوب و با برنامه بهره می برد. نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کرده ایم و مطمئن باشید جمعه این هفته با پیروزی از زمین خارج می شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره برنامه این تیم برای بخش هجومی گفت: به دلیل این‌که در خانه بازی داریم، تلاش می کنیم بیشتر در بخش حمله کار کنیم و مطمئن باشید از امروز این موضوع در دستور کار ما قرار می گیرد. در بازی اول با توجه به این که ابتدای مسابقات بود، کمی با احتیاط وارد زمین شدیم و تا حدودی بسته کار کردیم. البته می توانستیم با دو سه گل به پیروزی برسیم ولی متاسفانه توپ‌هایمان وارد گل نشدند. به هر حال در بازی با پدیده هجومی کار خواهیم کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار