تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۷۸۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابن‌قاسم:
بختیار از لیست فولاد خارج می‌شود
مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره با مصدومیت طولانی‌مدت بختیار رحمانی‏، از خارج شدن نام وی از لیست این تیم پس از تایید کمیته پزشکی سازمان لیگ خبرداد.

 حسین ابن‌قاسم اظهار کرد: رباط صلیبی بختیار رحمانی پاره شده است و پس از عمل جراحی‌اش احتمالا شش تا هشت ماه از میادین ورزشی دور خواهد بود. باتوجه به این مدت زمان دوری بختیار از میادین، مدارک پزشکی او را به کمیته پزشکی سازمان لیگ ارایه می‌دهیم و پس از تایید مدارک توسط این کمیته، او از لیست تیم خارج می‌شود و می‌توانیم بازیکنی را جایگزین او کنیم.

وی گفت: بختیار برای پیگیری کارت معافی پایان خدمتش به کرمانشاه رفته بود که در آن‌جا باتوجه به این‌که بازیکن سرشناسی است، مردم شهرش از او می خواهند در دیدار محلی‌ای که بوده است، بازی کند که در آن دیدار دچار مصدومیت می شود و رباط صلیبی‌اش پاره می شود.

مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این مصدومیت مصلحتی و مرتبط با موضوع کارت پایان خدمت وی است، عنوان کرد: خیر، این مصدومیت هیچ ربطی به کارت پایان خدمت او ندارد و موضوع سربازی و معافیت بختیار دست ما نیست. طبق کارت معافیتی که حوزه نظام وظیفه به او داده، همه چیز درست بوده است و پاسپورت نیز گرفته و چند سالی است که از آن استفاده می کند اما امسال که تیم ما قهرمان شد، هجمه ای به تیم وارد شد که کارت معافیت برخی بازیکنان ما مشکل دارد و جام به تیم دیگری می رسد.

وی افزود: زمانی که قرارداد بازیکنان مان را تمدید کردیم، مدارک مان را به سازمان لیگ ارایه دادیم که آن‌ها هم تایید کردند و کارت بازی هم به این بازیکنان داده اند. به هر حال بختیار در اردوهای ما نیز حضور داشت. ما 20، 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان مان را هم پرداخت کرده ایم و این که 24 ساعت قبل از اولین دیدارمان به ما اعلام می کنند چند بازیکن ما نمی توانند بازی کنند برای ما جای سوال است.

ابن‌قاسم گفت: به هر حال کار بختیار که در یک بازی محلی شرکت کرده، حرفه‌ای نبوده است. سال گذشته چنین موضوعی برای یوسف وکیا پیش آمد و قبل از این که اردوهای مان را آغاز کنیم او در یک بازی محلاتی در اندیمشک شرکت کرد و این موضوع باعث شد که ما یک فصل نتوانیم از او استفاده کنیم.

وی درخصوص این‌که موضوع کارت پایان خدمت شهاب کرمی و آرش افشین به کجا رسید؟ گفت: قرار بود جلسه ای در این زمینه برگزار شود ولی هنوز سازمان لیگ چیزی به ما اعلام نکرده است.

مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان درباره این‌که چه شد که مشکل ساسان انصاری چند ساعت پیش از اولین بازی فولاد حل شد؟ عنوان کرد: خودمان هم نمی دانیم. 24 ساعت قبل از بازی گفتند که نمی تواند بازی کند ولی بعد به ما اعلام کردند که او می تواند در دیدار با تراکتور شرکت کند.

وی درخصوص اعلام مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال استان مبنی بر برگزاری دیدار فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز خاطرنشان‌کرد: هنوز نمی‌دانم ولی به هر حال این بازی یا در ورزشگاه غدیر یا تختی برگزار خواهد شد و این‌که قرار است در آبادان برگزار شود، شایعه است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار