تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۷۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
"ايرانسل"،ليگ برتر را هم خريد!
با امضاي توافق‌نامه‌اي، سازمان ليگ برتر ايران با دريافت 2 ميليارد و 750 ميليون تومان جام ليگ برتر فوتبال ايران را به نام ايرانسل نام‌گذاري كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران عليرضا قلمبر دزفولي مديرعامل ايرانسل، در مراسم امضاي تفاهم‌نامه با سازمان ليگ برتر گفت: طي توافقنامه‌اي که با اين سازمان به امضا رسيد، جام 90-91 فوتبال کشور به نام ايرانسل نام گذاري شد.
 
وي افزود: باتوجه به ضريب نفوذ سيم‌کارت‌هاي ايرانسل در ميان جوانان و علاقه آن ها به ورزش فوتبال، مشارکت ايرانسل در جام 90-91 موجب شور و نشاط بيشتر مسابقات مي‌شود.
 
دزفولي با اشاره به فعاليت ايرانسل در زمينه ارايه محتواهاي ورزشي و فرهنگي روي بستر ويترين ايرانسل در طول پنج سال گذشته، اظهار داشت: با امضاي اين تفاهم‌نامه با سازمان ليگ برتر فوتبال کشور، تبليغات محيطي اطراف زمين مسابقات و تلويزيون متعلق به ايرانسل و اين مسابقات با عنوان ليگ برتر خليج فارس، جام ايرانسل برگزار خواهد شد.
 
وي ادامه داد: ارايه محصولات ورزشي و فرهنگي در کنار ديگر محصولات ويترين، ما را وادار مي‌کند که از حضور در مجامع ورزشي غافل نمانيم.
 
در ادامه اين مراسم، عزيزمحمدي رئيس سازمان ليگ برتر نيز گفت: سازمان ليگ برتر با کمک فدراسيون فوتبال در راه گسترش و توسعه درآمدزايي اقدامات مناسبي انجام داده است.
 
وي افزود: پس از آنکه توانستيم در حق پخش تلويزيوني و محيطي افزايشي مناسبي داشته باشيم، قصد درآمدزايي بيشتر براي اين سازمان را داشتيم که امضاي تفاهم‌نامه با ايرانسل از جمله آنها است.
:
:
:
آخرین اخبار