تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۷۹۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان خواستار شد ؛
لزوم رفع مشکلات بهداشت و درمان هندیجان
در جلسه‌ای با حضور مسئولان، هوشنگ محمدیان به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان هندیجان معارفه شد.

جلسه تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان صبح امروز با حضور احمد جعفری‌نسب فرماندار شهرستان و عبدالناصر میرشکاک قائم مقام و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی آبادان برگزار شد.

در این جلسه جعفری‌نسب با ابراز نارضایتی از وضعیت موجود بهداشتی شهرستان هندیجان از سرپرست جدید و دانشکده علوم پزشکی آبادان خواست مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان را با جدیت بیشتر پیگیری کنند.

فرماندار هندیجان گفت: رفع مشکلات بهداشت و درمان هندیجان در اولویت دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: نزدیک به چهار سال از افتتاح بیمارستان شهرستان هندیجان می‌گذرد و این بیمارستان همچنان تجهیزات لازم را ندارد و چنانچه این امکانات فراهم نگردد صرفا مردم را به بیراهه برده‌ایم.

فرماندار هندیجان در ادامه با تقدیر و تشکر از پرسنل و کادر فعلی شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان که با وجود مشکلات کارها را در حد توان و تجهیزات خود انجام می‌دهند، افزود: انتظار می‌رود که پرسنل این شبکه، همچون گذشته با کمک و همکاری همدیگر تلاش کنند با پیگیری امور درمانی مردم مشکلات را رفع و مانع دلسردی مردم از کادر بهداشتی و درمانی شهرستان گردند.

وی با اشاره به اینکه بهداشت و سلامت مردم بسیار مهم است، از دانشکده علوم پزشکی و محمدیان مدیریت جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان خواست اولویت کار خود را رفع مشکلات بهداشتی و درمانی شهروندان هندیجان قرار دهند تا این مشکلات در شهرستان حل گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان هندیجان در ادامه یاد آور شد: در بودجه امسال مبلغ 730 میلیون ریال جهت احداث دو خانه بهداشت پیش بینی و مبلغ 3 هزار و 500 میلیون ریال از محل ماده 180 جهت تجهیز بیمارستان هندیجان پیشنهاد گردیده است.

در پایان این مراسم از احمد حسینی‌اصل تقدیر شد و هوشنگ محمدیان به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان هندیجان معارفه گردید.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
0
بهتر است برای حل مشکلات بهداشت و درمان هندیجان نگاه به توان موجود در داخل شهرستان باشد نه امید به یاری از بیرون مسلما اولویت شبکه بهداشت ابادان حل مشکلات درمانی و بهداشتی خود ابادان است نه هندیجان با180کیلومتر فاصله .
:
:
:
آخرین اخبار