تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۷۹۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختیار رحمانی: امسال من و فولاد بدبیاری آوردیم/برای موضوعی كه درست نيست،عقب نمی‌كشم

کاپیتان مصدوم فولاد می‌گوید آدمي نيست كه به خاطر موضوعی كه درست نمی‌باشد، عقب بكشد. او معتقد است امسال می‌توانست بهترين سال زندگي فوتبالی‌اش باشد.

بختیار رحمانی، ازجمله بازیکنانی است که جزو لیست 21 نفره خاطیان معافیت سربازی قرار دارد. او پس از این موضوع با مشکل جدید مصدومیت رباط صلیبی روبه‌رو شده است. گفت‌وگوی ما با وی را در ادامه می‌خوانید.

در ابتدا از مطرح شدن موضوع کارت پایان خدمت‌تان بگویید.

اي كاش قهرمان نمي‌شديم؛ به هرحال يكسري آدم‌ها شيطنت كردند و از باندهايي صحبت شد كه من اصلا نمي‌دانم چه هستند چرا كه اصلا خبري از آن‌ها ندارم ولي متاسفانه من را قاطي اين موضوع كردند. من تا پيش از به وجود آمدن اين مصدوميت هيچ مشكلي براي بازي كردن نداشتم و ان‌شاالله اين مشكل نیز به‌زودي برطرف شود. قرار نبود اين موضوع به بيرون درز پيدا كند چرا كه نه براي فوتباليست‌ها و نه براي ملت عزيزمان خوب نبود و درست نيست اين موضوعات بيان شود. متاسفانه اين موضوع آن‌قدر به من فشار آورد تا كارم به جايي رسيد كه رباط صليبي‌ام پاره شد. متاسفانه این شرايط براي من خيلي سخت است.

گویا پیگیر رفع مشکل کارت پایان خدمتتان بودید؟

من صد درصد پيگير برطرف شدن مشكلم هستم. 10 نفر از همرزم‌هاي پدرم براي تاييد حضور پدرم در جبهه نامه‌‌اي را در اين زمينه امضا كرده‌اند. امام جمعه‌هايي هم هستند که این تاییدیه را امضا كرده‌اند تا ان‌شاالله كارم درست شود. كار من مربوط به حوزه نظام وظيفه است و بايد بگويم سازمان ليگ و آقاي تاج نیز واقعا با من همكاري داشتند و از او تشكر مي‌كنم. من با آقای تاج تماس هم داشته‌ام و او مي‌گويد اگر حوزه نظام وظيفه به ما اعلام كند كه شما مشكلي براي بازي نداريد، ما هم حرفی ‌نداريم. به هر حال دنبال كارهايم هستم و ان‌شاالله كه مشكل حل شود.

پس از مطرح شدن كارت پايان خدمت من و چند بازیکن ديگر، من اولين نفری بودم كه به حوزه نظام‌وظيفه تهران رفتم و هر چه كه خواستند را پاسخ دادم و خدا را شكر هيچ مشكلي هم نبود. آدمي نيستم كه به خاطر چيزي كه درست نيست، عقب بكشم. به هر حال من حرف‌هايم را زدم و همه چيز خوب بود.

ديشب آقای فردوسي‌پور در برنامه نود اعلام كرد كه آقاي ابن‌قاسم در مصاحبه‌اي گفته است كه من به خاطر تحت كفالت بودن مادرم معاف شدم كه به اين صورت نيست و برادرم به دلیل كفالت مادرم معاف شده است و این موضوع همه جا‌ نیز تاييد شده است. اگر مي‌گويند من كار خلافي انجام داده‌ام اصلا نيازي به اين كار نبود چرا كه مي‌توانستم به واسطه كفالت مادرم، ‌معاف شوم. به هر حال شايعات درست مي‌شود.

گفته می‌شود در این زمینه اختلاف‌نظری بین سازمان لیگ و حوزه ‌نظام‌وظیفه وجود دارد.

اطلاعي از اختلاف‌نظر حوزه نظام‌وظيفه و سازمان ليگ ندارم. سردار باران‌چشمه هميشه با فدراسيون همكاري كرده است. به هر حال اين مشكل پيش آمد.

نظرتان درمورد اعلام اسامی بازیکنان یک روز قبل از آغاز مسابقات لیگ چیست؟

يكسري مسايل، باشگاه‌ها به ويژه باشگاه فولاد را اذيت كرد. من انتظار داشتم مسوولان فدراسيون اين موضوع را زودتر اعلام مي‌كردند. آن‌ها يك روز قبل از اولين بازي ما تماس گرفتند و گفتند که چند بازيكن ما نمي‌توانند بازي كنند. اگر هم چيزي بود بايد يكي دو هفته قبل اعلام مي‌كردند. با اين كار فدراسيون هم زير سوال مي‌رود و براي خودشان هم خوب نيست. اگر زودتر اعلام مي‌شد باشگاه‌ها مي‌توانستند كاري انجام دهند ولي زماني اعلام كردند كه تعطيلات بود و نمي‌شد اقدامي انجام داد.

وقتی این موضوع مطرح شد‏ شما جزو معدود بازیکنانی بودید که نام‌تان زودتر از سایرین رسانه‌ای و عنوان شد؟

زماني كه این موضوع مطرح شد‏، ناراحت شدم. خوب نبود كه ابتدا از من نام برده شد. البته به هر حال آدم اگر دشمن نداشته باشد به هيچ‌جا نمي‌رسد. تقدير الهي است و خدا را شكر كه دشمنانم را كه در ظاهر با من خوب بودند، شناختم. درمورد من در برخي روزنامه‌ها و سايت‌ها مطالبي نوشته شد كه درست نبود. پس از مصدوميتم نيز مطالبي نوشته شد؛ چرا من بايد در خصوص پارگي رباط صليبي‌ام دروغ بگويم و آيا رباط صليبي موردي است كه آدم بتواند همين‌طور آن را بيان كند؟ متاسفانه برخي رسانه‌هاي ايران سوء استفاده مي‌كنند و هر چه دوست دارند، مي‌نويسند و كسي هم نيست با آن‌ها برخورد كند.

به مصدوميت‌تان اشاره کردید چه شد که دچار این مصدومیت شدید؟

چند روز پيش با همكاري آقاي اژدري و دهكردي تيم فوتبال فولادنوين، يك بازي دوستانه با تيم شهرستان جوانرود داشت و من هم با توجه به درخواست مردم، براي تيم جوانرود بازي كردم و مي‌دانم هم كارم حرفه‌اي نبود. به هر حال بازي كردم و در همان دقايق ابتدايي مسابقه زانويم پيچ خورد. من پس از آن با آقاي دكتر مرادي و فتحي تماس گرفتم و موضوع را به آن‌ها گفتم كه به من گفتند بايد سريعا به اهواز بيايي تا از پايت عكس گرفته شود. خيلي اميد داشتم كه پارگي رباط نباشد ولي قبل از اين كه عكس بگيرم آقاي فتحي پايم را تست كرد و گفت كه پارگي رباط است. بازي كردنم كه غيرحرفه‌اي بود ولي قلبا دوست داشتم براي جوانرود بازي كنم. به هر ‌حال مشكلي است كه پيش آمد و نمي‌توان جلوي تقدير را گرفت.

باشگاه اعلام کرده است که پس از تایید مدارک پزشکی‌تان توسط کمیته پزشکی سازمان لیگ، از لیست فولاد خارج می‌شوید.

من اكنون تابع باشگاه هستم و از هواداران باشگاه و آقاي اسكوچيچ، مربي بسيار خوب فولاد عذرخواهي مي‌كنم. او بسيار دوست داشت كه من امسال براي فولاد بازي كنم و خودم هم خيلي دوست داشتم. مي‌دانم اسكوچيچ از اين مشكلي كه براي من به وجود آمده، خيلي ناراحت است.

آقاي دهكردي هم خيلي ناراحت است اما ان‌شاالله پس از سپري شدن دوران درمانم، نيم‌فصل بتوانم بازهم به فولاد برگردم. به هر حال تابع باشگاه هستم و صد درصد از ليست تيم خارج مي‌شوم و البته مشكلي هم نيست و نيم‌فصل مي‌توانم بازهم به فولاد برگردم. اسکوچیچ بسيار دوست داشت كه من امسال براي فولاد بازي كنم و خودم هم خيلي دوست داشتم. به هر حال من هر چه به سود باشگاه باشد، انجام مي‌دهم.

عمل جراحی‌تان چه زمانی انجام می‌شود؟

عمل جراحي من يك هفته ديگر در تهران انجام مي شود و معمولا رباط با شش ماه استراحت درمان مي‌شود و دكتر فتحي به من گفته است كه پس از هفت ماه مي‌توانم بازي كنم. به هر حال اين مشكلي است كه براي همه پيش می‌آيد. پس از طي دوران مصدوميتم دوست دارم بازهم به فولاد برگردم.

فکر می‌کنید مشکلاتی که اخیرا برای شما پیش آمده است تا چه اندازه می‌تواند شما را از اوج دوران فوتبالی‌تان دور کند و تا چه اندازه در روحیه شما تاثیر گذاشته است؟

به هر حال اين مسايل ناراحت‌كننده است و بايد از من حمايت شود. خدا را شكر روحيه‌ام خيلي خوب است و به اين صورت نيست كه بگويم دنيا روي سر من خراب شده است. مطمئنا طي اين مدت خيلي چیزها از جمله تيم‌ملي و باشگاه فولاد را از دست می‌دهم. امسال مي‌توانست بهترين سال زندگي من در فوتبال باشد. البته هنوز هم دير نشده است و به همه قول مي‌دهم كه با قدرت برخواهم گشت.

صحبت پاياني...

از هواداران مي‌خواهم از اسكوچيچ و تيم كه خيلي لطمه خورده است، حمايت كنند. امسال بدبیاری دنبال من و فولاد بود و ان‌شاالله كه همه چيز درست مي‌شود. در اين شرايط تكرار موفقيت خيلي سخت است ولي ان‌شاالله كه شرايطي پيش بيايد كه موفقيت ادامه داشته باشد. باید همه دست به دست هم دهيم تا مشكلات برطرف شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار