تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۷۹۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت درخواست صدور 10هزار کارت ملی هوشمند در اهواز
مدیر کل پست خوزستان از ثبت درخواست صدور 10 هزار کارت ملی هوشمند توسط سه پایگاه پستی شهرستان اهواز در طول یک سال گذشته خبر داد.

مهران حموله سه شنبه اظهار داشت: طبق قراردادی که بین ثبت احوال و اداره کل پست استان خوزستان بسته شد مقرر گردید پست وظیفه ثبت درخواست های صدور کارت ملی هوشمند را برای اداره کل ثبت احوال انجام دهد.

وی بیان داشت: به همین منظور سه پایگاه توسط اداره کل پست استان در شهرستان اهواز ایجاد شد که این پایگاه ها در مناطق گلستان، امانیه و منطقه شرق اهواز فعال شده و وظیفه ثبت درخواست صدور کارت ملی هوشمند برای شهروندان را دارند.

حموله بیان داشت: پایگاه های ثبت درخواست کارت ملی هوشمند از یک سال گذشته در اهواز راه اندازی شد و از امروز در دو شهرستان آبادان و ماهشهر نیز دو پایگاه برای جمع آوری درخواست های مردم راه اندازی می شود.

مدیر کل پست استان خوزستان گفت: با صدور مجوز جهت ایجاد این پایگاه‌ها در سایر شهرستان های استان اداره کل پست در سایر شهرستان ها نیز این پایگاه ها را احداث می کند تا مردم به راحتی برای ثبت درخواست خود مراجعه کنند.

لازم به ذکر است؛علاوه بر کاربردهای قبلی کارت ملّی، کارت های جدید به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک و حرکت به سمت جامعه اطلاعاتی، این فرصت را فراهم می کنند تا افراد به شیوه ای امن وارد فضای دیجیتالی شوند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
0
0
حیلی هم عالی
:
:
:
آخرین اخبار