تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۶۷۹۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باقري‌نيا:قرارگرفتن بين 4 تيم اول معجزه است
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجد سليمان معتقد است ديدار روز جمعه تيمش با پديد بسيار دشوار است.

عبدالمجيد باقري‌نيا در مورد ديدار روز جمعه تيم‌هاي نفت مسجد سليمان و پديده مشهد گفت: ديدار با پديده براي ما بسيار دشوار است. آنها تيم خوب و پر مهره‌اي هستند و فوتبال خوبي هم ارائه مي‌دهند. من بازي اول آنها را در ليگ ديدم و مي‌دانم پديده تيم منسجمي است.

وي ادامه داد: در خانه بازي مي‌کنيم و قطعاً تمام تلاشمان را انجام مي‌دهيم تا سه امتياز را کسب و تماشاگرانمان را راضي کنيم. براي کسب پيروزي به حمايت همه جانبه هواداران نفت مسجد سليمان احتياج داريم.

باقري‌نيا در پاسخ به اين سوال که آيا تيمش آماده ديدار با پديده است اظهار داشت: تيم‌ها براي اينکه به شرايط ايده‌آل برسند به زمان نياز دارند اما مهمتر از مسائل بدني بازيکنان بايد از نظر ذهني آماده‌ شوند. اميدوارم تمام بازيکنان زودتر از موعد به شرايط آرماني برسند.

سرمربي تيم نفت مسجد سليمان در خصوص اينکه آيا از فعاليت اين باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات رضايت دارد، خاطرنشان کرد: تقريباً تمام بازيکناني را که مي‌خواستيم جذب کرديم و دنبال يک مهاجم خارجي هم هستيم تا به تيم اضافه شود. دنبال مهاجم خارجي هستيم که مناسب شرايط باشگاه باشد.

وي درباره آخرين وضعيت ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجد سليمان اظهار داشت: واقعاً براي آماده‌ سازي اين ورزشگاه کار جهادي و شبانه روزي صورت گرفت، رختکن ورزشگاه مدرن شده و جايگاه ويژه هم بسيار شيک و حتي در ايران منحصر به فرد است.

باقري‌نيا در خصوص شرايط هواداران نفت مسجد سليمان عنوان کرد: مردم اين شهر آماده ميزباني ليگ برتر هستند. هواداران الان هم کنار تيم هستند و هيچ وقت ما را تنها نمي‌گذارند، تمرين ما هيچ‌وقت کمتر از 800 تماشاگر ندارد و اين نشان از عشق مردم به فوتبال دارد. هواداران نفت بايد حوصله کنند تا بتوانيم تيم قدرتمندي بسازيم.

سرمربي نفت مسجد سليمان در پاسخ به سوال که اين تيم در پايان ليگ دنبال چه رتبه‌اي است، گفت: مسلماً فقط به فکر اين نيستيم که در ليگ بمانيم چون اين کار قطعاً صورت مي‌گيرد، اما دنبال اين هم نيستيم که بين 4 تيم اول ليگ باشيم چون اين موضوع چيزي شبيه معجزه است. قاعدتاً قرار گرفتن در نيمه رده‌هاي مياني جدول براي ما کار خيلي بزرگي است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار