تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۶۷۹۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر چوئبده:
شهر چوئبده آتش نشانی ندارد
رئیس شورای اسلامی شهر چوئبده گفت: این شهر فاقد آتش نشانی است.

سید عماد موسوی امروز ضمن اشاره به  وقوع آتش سوزی اخیر در آبادان و بر جای ماندن خسارات ناشی از این مسئله به رغم برخورداری این شهر از تجهیزات و امکانات آتش نشانی اظهار داشت: نبود هیچ گونه امکانات و تجهیزات آتش نشانی حتی ابتدایی‌ترین آنها (کپسول آتش نشانی) در چوئبده در هنگام مواجه با حوادث آتش نشانی مردم را دچار دردسر می‌کند.

وی با بیان اینکه شهر چوئبده خودرو آتش نشانی در اختیار ندارد عنوان کرد: در دو ماهه اخیر سه مورد آتش سوزی در باغات رخ داد که با مداخله مردم این آتش سوزی‌ها مهار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر چوئبده تصریح کرد: در این زمینه مکاتبات فراوانی با مسئولان ذی‌ربط اعم از فرمانداری، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، وزارت کشور و بازرسی شهرداری‌ها و دهیاری‌های داشته‌ایم که تاکنون هیچ پاسخی به درخواست ما داده نشده است.

این مسئول یادآور شد: به رغم دیدار حضوری با مسئولان حتی در تهران و ارائه نامه درخواستی به آنها و حتی نوشتن نامه پیرو اما متاسفانه هیچ اقدام موثری را از سوی مسئولان مربوطه انجام نگرفته است.

موسوی با اشاره به اینکه موضوع اطفای حریق در چوئبده به شیوه سنتی و توسط مردم انجام می‌شود گفت: اطفای حریق به این شیوه به دلیل ناآگاهی مردم از روش‌های مقابله با آتش می‌تواند برای آنها نیز خطرآفرین و یا سبب گسترش آتش و بروز حوادث ناگوارتر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر چوئبده متذکر شد: آیا مسئولان منتظرند تا یک حادثه تلخ و ناگوار آتش سوزی در چوئبده رخ دهد تا سپس اقدامی انجام دهند؟

به گفته وی در سنوات گذشته آتش سوزی‌های منتهی به فوت در منزل و یا محل کسب در چوئبده رخ داده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار