تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۶۷۹۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه رامهرمز:
مشکل مدیریتی در رامهرمز موج می‌زند
امام جمعه رامهرمز گفت: متاسفانه مشکل مدیریتی در این شهرستان موج می‌زند و نیاز به تعامل بیشتر وجود دارد.

سید اسماعیل موسوی اظهار کرد: متاسفانه مشکل مدیریت در این شهرستان موج می‌زند و نیاز به تعامل بیشتر بین مسئولان در جهت عمران و آبادی شهر و رسیدگی به مشکلات مردم احساس می‌شود.

وی ادامه داد: چالش‌های موجود در شهرستان بسیار زیاد است و ناهماهنگی‌ها نیز بین برخی از ادارات باعث بروز مشکلات بسیاری برای مردم شده است.

امام جمعه رامهرمز تصریح کرد: در هر مراسمی که شرکت می‌کنم مردم گلایه‌مند از مشکلات موجود در شهرستان هستند لذا باید با نگاهی دقیق به امور مردم رسیدگی کنیم تا بتوانیم خوب و صادقانه پاسخگوی مردم باشیم.

وی افزود: همه مسئولان باید فرماندار را کمک کنند تا مشکلات و معضلات شهرستان حل شود و مردم به آسایش و آرامش بهتر برسند زیرا که این کمترین نیاز مردم است.

موسوی در پایان گفت: بیکاری جوانان در شهرستان بسیار مشهود است و از مسئولان استانی و شهرستانی می‌خواهم که فکری جدی در این مورد بکنند زیرا که پیرامون حتی کوچکترین عملکردمان باید پاسخگو باشیم و اگر درست عمل نکنیم زیان خواهیم دید.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رامشیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
0
0
اوضاع رامشیر هم بهتر از رامهرمز نیست خدا به دادمان برسد ٬ سوء مدیریت موج می زند و هیچ کس توجهی نمی کند نه دستگاههای نظارتی ٬ بازرسی متأسفانه رامشیر جولانگاهی برای یک سری از افراد بی خبر از خدا شده است . این شهر به این کوچکی کلی .. و ... در آن انجام شده است . برخی مدیران فاقد لیاقت و توانایی هنوز که هنوزه در رامشیر پست و منصب دارند و از موقعیت خود سوء استفاده می نمایند
دکتر اشرفی رامهرمزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
0
0
رامهرمز از نظر زیرساخت ها مشکلات جدی دارد و مربوط به امروز و دیروز نیست. عزم مردمی و مدیریتی یگانه راه حل مشکل است.
شهری با قدمت کهن و مرمانی سربلند نباید اینگونه باشه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
0
0
جاااااااااااااااان، چی فرمودید، بیکاری یا بیعاری و تنبلی. جوونای رامهرمز کار بدون زحمت و پول مفت میخوان، نه کار.
:
:
:
آخرین اخبار