تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۸۰۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر:
مسئله قطعی آب در مینوشهر زودتر رفع شود
امام جمعه خرمشهر خواستار رسیدگی دستگاه‌های مربوطه برای رفع هرچه سریعتر مشکل قطعی آب در مینوشهر شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در جلسه شورای اداری که در محل فرمانداری خرمشهر تشکیل شد اظهار کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی بدون سبک مدیریت اسلامی امکان پذیر نیست. اگر مدیریت‌ها به سبک اسلامی نباشد نباید انتظار داشت سبک زندگی اسلامی بینش آحاد مردم شود.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه مدیران ما باید فکرشان، روح و روان و اخلاقشان تربیت اسلامی داشته باشد، افزود: صعه صدر در مدیریت یک الزام است به معنای اینکه سینه‌ای فراخ و استقامت در کار داشته باشند.

وی حلم و بردباری را از نمودهای صعه صدر مدیران دانست و اظهار کرد: بردباری به معنای برخورد بزرگوارانه و با ملایمت بر اساس تدبیر و حلم به معنای صبر بر آزار و اذیت و نداشتن روحیه کینه توزی و انتقاد است.

عادل‌پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکل آب مینوشهر اشاره کرد و گفت: شاهد قطعی آب در برخی مناطق مینوشهر بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه این قطعی آب مشکلی قدیمی است و تازگی ندارد، افزود: در برخی مناطق از مینوشهر شاهد قطعی آب به مدت 3 یا 4 روز نیز بوده‌ایم و علت این امر فرسودگی شبکه توزیع آب است.

امام جمعه خرمشهر ضمن تشکر از توجه فرماندار به این مسئله و همت آبفار در آبرسانی با تانکر به مناطقی که دچار قطعی آب هستند، تاکید کرد: این مشکلی مسئله حل نشدنی نیست که با آن سازش شود و باید هرچه سریعتر حل شود. در این راستا از اداره آبفار استان و سازمان منطقه آزاد اروند خواستاریم در رفع این مشکل تلاش کنند.

عادل‌پور بار دیگر مشکل نخیلات مینوشهر را گوشزد کرد و گفت: لایروبی انهار صورت گرفته اما برای تکمیل طرح از ارگان‌های متولی همچون جهاد کشاورزی، شهرداری و منطقه آزاد می‌خواهیم تا این معضل نخیلات تا سال 94 ادامه نیابد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار