تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۸۰۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های هفته دولت در خوزستان اعلام شد
جانشین رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان خوزستان گفت: بر اساس ابلاغیه دفتر نهاد ریاست جمهوری ،ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان به ریاست دکتر "مقتدایی" استاندار خوزستان تشکیل شده است.

فرج الله خبیر در جلسه شورای اداری استان که عصر چهارشنبه در محل سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزارشد گفت: هفته دولت امسال از تاریخ 24 مرداد ماه  همزمان با شروع به کار دولت تدبیر و امید تا 8 شهریور با شعار" آرامش و امید" برگزار می شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در این مدت برنامه های متنوعی تدارک دیده شده و برای هر روز از هفته دولت یک نام انتخاب شده است.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه های ابلاغی روز سوم شهریور ماه به نام "اقتصاد و کارآفرینی" نام گذاری شده که در این روز تمامی دستگاه های مسوول در امر اقتصاد با محوریت معاونت برنامه ریزی استان برنامه هایی را برگزار می کنند.

خبیر افزود: روز چهارم شهریور همزمان با روز کارمند نیز روز "فرهنگ،تربیت و آموزش" نام گذاری شده که در این روز از کارکنان نمونه دستگاه های اجرایی استان تجلیل می شود.

این مقام مسوول گفت: با توجه به اهتمام دولت در حوزه محیط زیست ،روز پنجم شهریور به عنوان "بهداشت،سلامت و محیط زیست" نام گذاری شده است.

وی ادامه داد:همچنین روز ششم شهریور روز "عمران و رفاه عمومی "است که با محوریت معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان دستگاه های اجرایی این حوزه برنامه هایی را برگزار می کنند.

خبیر گفت: روزهای هفتم و هشتم شهریور نیز به نام "حقوق و فرهنگ شهروندی" و همچنین روز "امنیت اجتماعی و توسعه پایدار" نام گذاری شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در پایان افزود: طی ابلاغیه ای از سوی استانداری خوزستان تمامی دستگاه های اجرایی استان باید برنامه های تدوین شده به مناسبت هفته دولت را به استانداری خوزستان اعلام کنند.
:
:
:
آخرین اخبار