تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۶۸۰۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حواشي دیدار فولاد - پرسپوليس
پرسپوليس در حالي برابر فولاد خوزستان تن به شكست داد كه هواداران اين تيم در اعتراض به بازي تيمشان به شدت علي كريمي را تشويق كردند.

در ابتداي نيمه دوم بازي دو فوتبال فولاد خوزستان و پرسپوليس كه با برتري فولاد در حال انجام بود يك هوادار پرسپوليسي خود را به درون زمين مسابقه رساند و پس از درآغوش كشيدن علي دايي سرمربي پرسپوليس مجددا از روي نرده هاي ورشگاه خود را به ميان هواداران رساند.

* سوشا مكاني كه فصل قبل به همراه فولاد بازي هاي درخورشاني را به نمايش گذاشته بود و همراه اين تيم قهرمان ليگ برتر شد در اين بازي به شدت از سوي هواداران فولاد تشويق شد. وي وقتي به سمت هواداران فولاد رفت و زيرپيراهني خود را نشان داد با تشويق هاي چند برابري فولادي ها مواجه شد.

* آرش افشين، بختيار رحماني و اميد خالدي سه بازيكن تاثيرگذار فصل قبل فولاد كه در اين فصل مصدوم هستند نيز در ورزشگاه حضور داشتند. حضور لنگ لنگان بختيار رحماني كه گفته مي شود رباط صليبي پاره كرده است در حالي كه در برخي اظهار نظرها آسيب ديدگي بختيار را ناشي از تمارض وي به علت مشكل كارت پايان خدمت و ناتواني در حضور در بازي هاي فولاد عنوان كرده اند.

* هواداران خوزستاني تيم فوتبال پرسپوليس تهران كه از شيوه بازي تيمشان راضي نبودند به علامت اعتراض بارها علي كريمي بازيكن سابق اين تيم كه از دنياي فوتبال خداحافظي كرده است را تشويق كردند. همچنين چندين بنر در حمايت از علي كريمي در ورزشگاه ديده مي شود.

* در دقيقه 85 بازي و در حاليكه بازي با شكست دو بر صفر پرسپوليس در جريان بود، پيام صادقيان با خطايي عليه يكي از بازيكنان فولاد به صورت مستقيم با كارت قرمز داور مواجه شد كه اين امر باعث اعتراض بازيكنان پرسپوليس شد و بازي براي چند دقيقه متوقف شد. صادقیان هم در این صحنه ضربه ای را به داور مسابقه زد. هواداران پرسپوليس نيز در اين زمان به شدت عليه داور شعار دادند. در اين اعتراضات محسن بنگر مدافع تيم فوتبال پرسپوليس نيز كارت زرد دريافت كرد.

* هواداران فولاد بعد از گل دوم اين نيز بسيار خوشحال شدند و برخي از آنها شعار «دايي رها كن پرسپوليس را رها كن» سر دادند كه اين امر با وساطت محمدحسين ابن قاسم سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان متوقف شد.

* رضا حقيقي هافبك مياني تيم پرسپوليس كه در دقيقه 63 و هنگام تعويض شدن به علامت اعتراض بطري كنار زمين را به شدت لگد زد.

از سري رقابت هاي هفته دوم ليگ برتر باشگاه هاي كشور عصر روز پنج شنبه دو تيم فولاد خوزستان و پرسپوليس تهران در ورزشگاه الغدير اهواز به مصاف هم رفتند كه در نهايت اين بازي با برتري دو بر صفر فولاد خوزستان پايان رسيد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
0
0
درود بر فو لاد قهرمان
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
0
0
کی روش میدونست پیام صادقیان هنوزحرفه ای نشده که دعوتش نکرد جام جهانی.بایکن ...جایی توتیم ملی نداره.
:
:
:
آخرین اخبار