تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۸۰۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر امور برق حمیدیه خبر داد ؛
پایداری شبکه‌برق‌حمیدیه با نصب 6 ترانسفورماتور
مدیر امور برق حمیدیه از پایداری شبکه برق حمیدیه با نصب 6 دستگاه ترانسفورماتور خبر داد.

شعاع عبداوی امروز اظهار کرد: با تلاش واحدهای مختلف مهندسی امور برق شهرستان حمیدیه این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون و به منظور بهبود پایداری شبکه برق و کیفیت ولتاژ مصرف کنندگان 6 دستگاه ترانسفوماتور هوایی جدید به ظرفیت کل یک‌هزار و 430 کیلو ولت آمپر بخش های از این شهرستان نصب گردید.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان حمیدیه که موجب افزایش بار شبکه می‌گردد و بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته از سوی این امور، واحد مهندسی  این شهرستان نسبت به اندازه گیری میزان بار ترانسفورماتورها و شناسایی ترانسفوماتورهای معیوب شبکه اقدام کرده که به منظور بهبود کیفیت ولتاژ مشترکین نیاز  به نصب 6 دستگاه ترانسفورماتور هوایی جدید در بخش‌های از این شهرستان ضروری بود.

مدیر امور برق حمیدیه  از توابع کلانشهر اهواز ادامه داد: پایداری شبکه برق در شهرستان حمیدیه جزو اصلی‌ترین برنامه‌های کاری ما بوده که با اقدامات انجام شده تاکنون 6 دستگاه ترانسفورماتور در قسمت‌هایی از این شهرستان که ساخت و سازهای جدید و افزایش تقاضای انشعاب داشته نصب گردیده است.

وی، رضایتمندی مشترکین برق را سرلوحه کار خود دانست و افزود: امور برق شهرستان حمیدیه دارای بیش از 13 هزار و 482 مشترک برق است که از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 282 اشتراک  جدید واگذار گردیده است.

عبداوی با توجه به شرایط محیطی شهرستان حمیدیه که استفاده از سیستم‌های سرمایشی در طول دوره گرم سال ضروری است گفت: تامین برق مردم در مناطق گرمسیر کشور نیازمند نصب ترانسفورماتور و تجهیزات شبکه بالاتری بوده که این مهم با تلاش و کوشش کارکنان و نیروهای عملیاتی این شهرستان و در راستای رسیدن به مقوله رضایتمندی مصرف کنندگان همواره صورت می‌پذیرد.
:
:
:
آخرین اخبار