تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۸۱۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به‌ علت تعمیرات یک جایگاه؛
سوخت در هندیجان کمیاب شد
شهرستان هندیجان دارای دو جایگاه سوخت است یک جایگاه در هندیجان شمالی و نزدیک به شهر و دیگری در هندیجان جنوبی خارج از محدوده شهر است.

به‌علت تعمیرات یک جایگاه سوخت در هندیجان، چند روزی است که فروش هرگونه بنزین و گازوئیل در آن تعطیل شده است.
 
یکی دیگر از جایگاه‌های سوخت که خارج از شهر و در مسیر جاده هندیجان به دیلم است و فاصله آن یک کیلومتر تا شهر است و بعلت دوطرفه بودن جاده باید تا یک کیلومتر دیگر حرکت کرد، بعد در مسیر قانونی بطرف جایگاه برگشت و این مسیر طولانی و پرخطر برای افراد سالخورده و جوانان و نوجوانان که از وسیله نقلیه موتور سیکلت استفاده می کنند خطراتی را به همراه دارد.
 
شهرستان هندیجان دارای دو جایگاه سوخت است یک جایگاه در هندیجان شمالی و نزدیک به شهر و دیگری هندیجان جنوبی خارج از محدوده شهراست و هرگاه تعمیرات و یا خرابی در یک جایگاه صورت بگیرد جایگاه دیگری متحمل فشار زیادی می شود و در حال حاضر فروش گازوئیل به رانندگان وسایل نقلیه عبوری و مردم هندیجان متوقف شده است.
 
همچنین درصورت اتمام سوخت بنزین جایگاه هندیجان جنوبی، باید ساعت ها منتظر آمدن بنزین از شهرستان ماهشهر شد و این موضوع مشکلات بسیاری برای مردم و مسافران بوجود می آورد، تصور کنید اگر آمبولانسی با یک بیمار اورژانسی نیاز به سوخت فوری داشته باشد باید چه کاری انجام بدهد.
 
یکی از شهروندان هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من یک ماشین سنگین دارم و هر روز باید برای مردم بار و موارد مورد نیاز مصالح ساختمانی بیاورم و مجوز و بارنامه هم دارم اما اکنون چهار روز است گازوئیل ندارم و ماشینم در پارکینگ هست و تا هفته آینده نیز مشخص نیست مشکل حل شود یا نه؟
 
وی ادامه داد: لازم است متولیان امر برای حل این مشکل اقدام فوری انجام بدهند تا خدای نکرده مشکلی برای مردم هندیجان در این گرمای طاقت فرسای تابستان پیش نیاید.

بهروز شعبانی رئیس شورای شهر هندیجان نیز در این خصوص گفت: انشاءالله در اولین فرصت پیگیر موضوع خواهم بود و این موضوع را با مقامات مسئول بصورت فوری مطرح خواهیم کرد تا خللی در کار مردم پیش نیاید.

مرجع / ایلنا
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار