تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۶۸۱۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار باوی:
شهرستان باوی فاقد سیستم فاضلاب است
فرماندار باوی گفت: در شهرستان باوی چیزی با عنوان سیستم فاضلاب وجود ندارد.

حیدر سیدی عصر امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه با مسئولان شهرستان باوی که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: این شهرستان از نظر تشکیلات نوپا است اما شهریت و فرهنگ بسیار قدیمی درون رفتارهای ساکنانش موج می‌زند.

وی اضافه کرد: تعامل مردم و مسئولان با وجود کاستی‌هایی که در شهر وجود دارد بسیار چشمگیر است و این امر، رمز اصلی پیشرفت شهرستان و نزدیک شدن به اهدافی‌ست که برنامه ریزی کرده‌ایم.

فرماندار باوی با بیان اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر گفت: تا پایان امسال ساختمان اداری فرمانداری با زیر بنای 3 هزار متر مربع به پایان می‌رسد و می‌توان گفت تمام ادارات تا آن زمان ساختمان‌های خود را به صورت اداری تکمیل می‌کنند.

وی با اشاره به اتاق اصناف و صدور پروانه کسب در شهرستان تصریح کرد: در این منطقه به هیچ عنوان ساخت و ساز بدون مجوز انجام نمی‌گیرد و این پویایی منطقه است که جنبش و توسعه در آن جریان دارد.

سیدی ادامه داد: البته در این شهرستان چیزی به نام سیستم فاضلاب وجود ندارد که می‌توان گفت یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران منطقه و مردم نیز به حساب می‌آید.

* ایجاد 2 هزار شغل و رفع مشکل آب آشامیدنی و کشاورزی

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ اشتغال گفت: با اجرای فاز هفت و هشت نیروگاه رامین حدود 2 هزار شغل در شهرستان ایجاد می‌شود که با هماهنگی‌های صورت گرفته تمام این مشاغل را جوانان بومی پر خواهند کرد.

فرماندار باوی افزود: بحث آب آشامیدنی در این منطقه جدی است که با راه اندازی ایستگاه تصفیه‌خانه ویس که 98 درصد پیشرفت داشته بخشی از آن رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: آب کشاورزی این منطقه نیز با قول مساعد رئیس سازمان آب و برق خوزستان با نصب 9 ایستگاه پمپاژ به زودی مرتفع می‌شود.

سیدی در پایان از همه اصحاب رسانه و مطبوعات خواست با انتقال نقاط ضعف و قوت شهرستان و انتقال دیدگاه‌های خود در راستای شکوفایی این منطقه همکاری کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار