تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۶۸۱۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول کانون پرورش فکری هفتکل خبر داد ؛
مسابقه‌نقاشی حمایت‌از کودکان غزه در هفتکل
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفتکل از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع «شکوفه‌های خونین» در حمایت از کودکان غزه در این شهرستان خبر داد.

مریم مکوندی امروز اظهار داشت: مسابقه نقاشی با موضوع «شکوفه‌های خونین» در حمایت از کودکان غزه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفتکل برگزار شد.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری موسسه مناسب سازی و پیشگیری راهبرد و تدبیر دسترسی خوزستان اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع «شکوفه‌های خونین» کرد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفتکل با بیان اینکه در این مسابقه امام جمعه هفتکل، فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان و جمعی از خانواده‌های کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به حمایت از کودکان مظلوم غزه حضور داشتند افزود: کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این برنامه ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه در حمایت از کودکان و نوجوانان خواستار توقف این حملات و لغو محاصره غیرقانونی و مجرمانه غزه شدند.

در پایان مسابقه به رسم یادبود جوایزی به آثار برگزیده اهدا شد.

در برنامه‌های مشابهی نیز کودکان و نوجوانان دیگر مراکز کانون استان خوزستان با همراهی مربیان خود در شهرهای مختلف استان با برپایی ایستگاه‌های نقاشی و تجمع اعتراض آمیز در مراکز کانون حمایت خود را از کودکان غزه اعلام کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار