تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۶۸۱۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار خرمشهر از اختصاص 40 میلیارد تومان به شهرداری خبر داد
شهردار خرمشهر از اختصاص 40 میلیارد به شهرداری خبر داد و عنوان کرد.

محمد حویزاوی صبح امروز در مراسم تقدیر از خبرنگاران ضمن تاکید بر اهمیت توسعه شهری اظهار داشت: به توسعه شهری طبق طرح‌های تفصیلی بسیار معتقدم که خوشبختانه طرح تفصیلی این شهر با پیگیری‌های نماینده مردم خرمشهر تهیه شده است.

وی به سفر روز گذشته معاون استاندار اشاره کرد و گفت: بهاری، معاون استاندار خوزستان، روز گذشته به همراه یک سرمایه‌گزار خارجی سفری به خرمشهر داشته و ضمن بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرستان، به رودخانه کارون توجه ویژه‌ای شد.

شهردار خرمشهر این اتفاق را به فال نیک گرفت و افزود: این سفر سرمایه‌گزار به همراه معاون استاندار نشان از توجه ویژه استاندار به منطقه دارد که حرکتی بسیار خوب است و باید آن را به فال نیک گرفت.

شهردار خرمشهر از انعقاد تفاهمنامه تخصیص اعتباری به مبلغ ۱۴ تا ۲۰ میلیارد تومانی از سازمان منطقه آزاد اروند به شهرداری خبر داد.

این مسئول صحبت‌های خود به تعطیلی دو جایگاه سوخت CNG خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد: این دو جایگاه بدیهی معادل 870 میلیون دارند که باید پرداخت و از آن پس به بخش خصوص واگذار شوند.

حویزاوی تصریح کرد: از شرکت گاز مبلغی معادل 178 میلیون تومان طلبکاریم که از این محل جایگاه ایران زمین به روز شده اما جایگاه شهدای گمنام بلوار کمربندی خرمشهر همچنان بدهکار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پارک 17 هکتاری، عنوان کرد: پارک 17 هکتاری می‌تواند به مبلمان شهری کمک کند که اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه 37 میلیارد ریال است که پیش‌بینی می‌شود این رقم به حدود 40 میلیارد ریال برسد.

مدیر سامانه مدیریت شهری خرمشهر ابراز داشت: پروژه پارک 17 هکتاری 9 ماهه تعیین شده که طبق پیش بینی‌های صورت گرفته تا پایان سال تحویل مردم داده خواهد شد.

این مسئول، پل منیخ را در محدوده‌ای خارج از حوزه فعالیت‌های شهرداری خرمشهر خواند و اضافه کرد: پل منیخ در محدوده خدمات شهری شهرداری خرمشهر نیست و پیگیری مشکلات روستاهای منیخ، سرحانیه و جدیده از منظر اخلاقی و برای کمک به همنوع و همشهری است.

حویزاوی از اختصاص 40 میلیارد به شهرداری خبر داد و عنوان کرد: 16 میلیارد تومان از این بودجه برای پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده است.

وی در پایان با بیان اینکه از خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست همکاری در زمینه فرهنگ سازی رعایت مسائل مربوط به عمران شهری داریم، متذکر شد: از صاحبان قلم انتظار داریم بدون توجه به مسائل مادی و تنها با در نظر گرفتن بعد اخلاقی مسئله با اختصاص بخشی از نشریات یا سایت‌ها و نشریات خود، به فرهنگسازی در زمینه‌های مختلف جمله حذف سرعت‌گیر‌ها، جمع آوری نخاله‌ها و محافظت از تجهیزات نصب شده در سطح شهر اقدام کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار