تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۶۸۱۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان خبر داد ؛
آغاز دور جدید تمرینات صنعت نفت با 4 مربی پرتغالی
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دور جدید تمرینات تیم صنعت نفت، با حضور سرمربی پرتغالی این تیم و سه دستیار خود، آغاز شد.

احمد پارو امروز از انجام تمرینات زردپوشان آبادانی در زمین ورزشگاه پیروز آبادان خبر داد و اظهار کرد: سه مربی پرتغالی با هدایت کارلوس مانوئل وظیفه هدایت تیم صنعت نفت آبادان را از شب گذشته آغاز کردند.

وی ادامه داد: تمرینات به صورت منظم هر شب برگزار می‌شود و روز گذشته نیز با اضافه شدن چند بازیکن به این تیم، اردوی صنعت نفت جدیت بیشتری به خود گرفته است.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: قاسم اکبری مهاجم فصل گذشته تیم الوند همدان از روز گذشته با امضای قرار داد خود در جمع زردپوشان آبادانی حاضر شد و به تمرین با سایر بازیکنان پرداخت.

وی افزود: مهرداد قباخلو از تیم سایپا و محسن ربیع‌خواه از تیم تراکتورسازی دو بازیکن دیگری هستند که با امضای قرارداد یک ساله، عضو تیم نفت آبادان برای حضور در فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان شدند.

پارو تاکید کرد: همچنین حسن هوری سنگربان پیشین زردپوشان آبادانی نیز بار دیگر به جمع نفتی‌ها پیوست و هم اکنون در تمرینات این تیم حضور دارد.

وی همچنین از تمدید قرارداد عباس مرداسی مدافع این تیم خبر داد و عنوان کرد: مرتضی غلامعلی‌تبار و عباس مرداسی دو مدافع فصل پیش نفتی‌ها نیز، روز گذشته با حضور در باشگاه صنعت نفت آبادان، قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کردند.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: همچنین تمرینات آزمایشی نفتی‌ها، برای یارگیری و تست‌گیری از بازیکنان زیر 23 سال بومی از امروز آغاز خواهد شد و با انتخاب بازیکنانی برای تیم صنعت نفت آبادان و تیم نفت نوین، طلایی پوشان آبادانی هفته آینده راهی یک اردو تدارکاتی می‌شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار