تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۸۱۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران خبر داد
اعلام آمادگی 313 نفراز دانشجویان برای اعزام به غزه‎
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از اعلام آمادگی 313 نفر از دانشجویان برای اعزام به غزه خبر داد.

واحد روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از اعلام آمادگی 313 نفر از دانشجویان برای اعزام به غزه خبر داد.

در متن کامل این اطلاعیه آمده‌است:

«از ابتدای شروع جنگ نابرابر رژیم گرگ صفت و کودک‌کش صهیونیستی در غزه، فرزندان راستین انقلاب در دانشگاه‌های کشور پیشاپیش مردم ایران اسلامی، از روی تکلیف شرعی خود، ضمن اعتراض به این فجایع هولناک، حمایت و هم دستی امریکای جنایتکار و سکوت مجامع بین المللی و سران کشورهای مرتجع عربی را محکوم کردند.

اما از آنجا که به فرموده رهبر انقلاب اسلامی همه مجاهدان فلسطین و همه مؤمنان دنیای اسلام به هر نحو ممکن موظف به دفاع از زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه‌اند و هر کس در این دفاع مشروع و مقدس کشته شود، شهید است و امید آن خواهد داشت که در صف شهدای بدر و احد در محضر رسول الله صلی الله علیه و آله محشور شود، دانشجویان نیز آمادگی خود را برای قدم نهادن در راه سالار شهیدان و اعزام به غزه برای نبرد با رژیم صهیونیستی، اعلام کردند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران نیز با ثبت نام از متقاضیان اعزام به فلسطین آمادگی خود را اعلام کرد، که در مرحله اول نام نویسی اسامی 313 نفر به منظور دفاع از این مردم مظلوم در برابر سفاکان صهیونیستی آماده شد.

مشخصات کامل این 313 نفر از دانشجویان متقاضی اعزام به غزه، در اختیار مسئولین کشور قرار خواهد گرفت تا طبق صلاحدید مقامات مسئول اقدام شود.

هم چنین کمک‌های نقدی دانشجویان نیز به منظور کمک به مردم غزه و تجهیز کرانه باختری در اختیار مسئولین قرار گرفته است.

لازم بذکر است دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت esteshhadi.ir کمک‌های نقدی خود را به منظور تجهیز نظامی مردم فلسطین بصورت آنلاین پرداخت کنند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با یادآوری موضع جمهوری اسلامی ایران که حمایت از هر حرکت ضدصهیونیستی در جهان است، بر راهبرد مسلح کردن کرانه باختری تاکید دارد.»


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار