تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۶۸۱۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خواستار شد:
شناسایی‌وارایه‌آموزش‌های‌موردنیاز زنان خوزستان
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بر حضور گسترده استان خوزستان در جشنواره میراث ناملموس (معنوی) که در اصفهان برگزار خواهد شد، تاکید کرد و گفت: لازم است همه مجموعه‌‌ها از جمله بانوان استان با قدرت وارد عرصه شده و از ظرفیت زنان استان خوزستان با محوریت اداره‌کل میراث فرهنگی استفاده شود.

فرج‌اله خبیر در در دومین کارگروه زنان و خانواده استان که امروز در معاونت سیاسی اجتماعی استانداری برگزار شد، با اشاره به این جشنواره اظهار کرد: اهمیت میراث ناملموس(معنوی) کمتر از میراث فرهنگی و آثار باستانی نیست.

وی همچنین در مورد فعالیت کانون‌های فرهنگی عنوان کرد: این ضرورت بیشتر احساس می‌شود که کانون‌های فرهنگی به سمت فعالیت‌های اجتماعی نیز سوق پیدا کنند. اخیرا در بازدید از نمایشگاه سازمان فنی و حرفه‌ای در استان، حضور پررنگ زنان در این نمایشگاه به خوبی مشهود بود و این حضور نشان از نقش پیشتاز زنان در عرصه‌های مختلف دارد.

خبیر ادامه داد: اداره‌کل امور بانوان استانداری و همچنین کانون‌های فرهنگی باید کمک کنند که آموزش‌های مورد نیاز زنان در مناطق مختلف شناسایی و ارایه شود. هر چه مهارت‌ها افزون شود، فرصت کار در زندگی بیشتر فراهم خواهد شد.

وی افزود: لازم است برنامه‌ای جامع در زمینه مهارت‌آموزی به زنان تنظیم و دوره‌های آموزشی و همچینن تعداد افراد متقاضی برای ورود و فراگیری این آموزش‌ها برای هر مهارت مشخص شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار