تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۶۸۱۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شادگان خبر داد ؛
افتتاح 8 پروژه‌ عمرانی در هفته دولت در شادگان
شهردار شادگان از افتتاح هشت پروژه عمرانی شهرداری به‌مناسبت هفته دولت خبر داد.

جاسم مزرعه روز یک‌شنبه در بازدید از پروژه‌های مختلف شهرداری، اجرای پروژه‌های عمرانی را گامی بلند برای توسعه شهر در آینده نزدیک برشمرد و اظهار کرد: تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات احتمالی ضروری است.

وی بازدیدهای میدانی از روند اجرای پروژه‌های شهری را در راستای تسریع پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها مهم بیان کرد و افزود: اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی که با صرف بودجه قابل توجه شهرداری انجام می‌پذیرد، از اساسی‌ترین اقدامات به منظور پیشرفت افق آینده شهر تاریخی، فرهنگی شادگان است.

شهردار شادگان تصریح کرد: امروز مردم از شهرداری انتظار انجام پروژه‌هایی را دارند که رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با اهتمام ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری شادگان، پروژه‌ها در زمان‌بندی مناسب و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت است.

مدیر سامانه مدیریت شهری شادگان عنوان کرد: تمام سعی‌مان بر این است که پروژه‌ها را در حداقل زمان ممکن به اتمام برسانیم و با توجه به اینکه برنامه تدوین شده با زمانبندی مشخصی در این راستا در نظر گرفته شده، تحقق این مهم را تسهیل کرده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های شهرداری در هفته دولت سال‌جاری افتتاح خواهد شد که قطعاً با افتتاح آن‌ها کام شهروندان قدرشناس شیرین‌تر می‌شود، تاکید کرد: شهروندان مطمئن باشند شهرداری و شورای شهر تا آخرین لحظه مسئولیت خود از تلاش برای خدمتگزاری به مردم فروگذار نخواهند کرد و تا آخرین لحظه مسئولیت خود به آن پایبند و متعهد هستند.

وی در پایان از افتتاح هشت پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار