تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۶۸۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار دزفول خبر داد ؛
بهره‌برداری از پروژه انتقال آب خام در دزفول
شهردار دزفول از اجرا و بهره‌برداری از پروژه انتقال آب خام به مناطق مسکونی مهرشهر واقع در کوی آزادگان این شهر خبر داد.

محمدرضا کرمی‌نژاد صبح امروز در حاشیه دیدار از طرح آبرسانی به فضای سبز مناطق مسکونی مهرشهر واقع در کوی آزادگان اظهار کرد: اجرا و بهره‌برداری انتقال آب خام در این منطقه در دستور کار شهرداری برنامه‌های اجرایی قرار دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه آب همواره به‌عنوان یکی از عناصر اصلی هستی بخش و زنده نگهدارنده موجودات مطرح بوده و از طرفی فضای سبز به‌عنوان یکی از مؤثرترین پدیده‌های محیط زیست است، این مهم در برنامه‌های شهرداری گنجانده شده است. درصدد هستیم تا با انتقال آب خام به این ناحیه در جهت توسعه و ایجاد فضای سبز گامی نو برای شهروندان برداریم.

مدیر سامانه مدیریت شهری دزفول ادامه داد: از مزایای این طرح می‌توان به بهبود شرایط زیست محیطی، کاهش عمده در هزینه‌های نیروی انسانی جهت آبیاری روزانه فضای سبز توسط تانکر و ... اشاره کرد.

کرمی‌نژاد خاطرنشان کرد: انتقال آب خام توسط یک پمپ 4 اینچی به مسافت دو کیلومتر انجام شده است که این امر با مشارکت اتحادیه مسکن مهر و شهرداری دزفول تحقق پذیرفته است.تعداد یکهزار اصله نهال ابریشم هندی و از ابتدای بلوار شهید عبدالحمید صالح‌نژاد تا انتهای این بلوار جهت توسعه فضای سبز غرس شده که توسط سیستم جدید آبرسانی خواهند شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار