تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۸۲۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شورای ورزش شوش پس‌ از 6 سال فعال شد
شورای ورزش شهرستان شوش پس از شش سال وقفه با تشکیل نخستین نشست در روز دوشنبه مجددا فعال شد.

فرماندار شهرستان شوش در جلسه شورای ورزش این شهرستان با تاکید بر نگاه ویژه به مقوله ورزش و نیز برنامه ریزی و سرمایه گذاری در این بخش گفت:ورزش در سالم سازی محیط نقش بسزایی دارد.

رضا نجاتی  یکی از مولفه های جامعه سالم را توجه به ورزش دانست و افزود: گسترش ورزش به ویژه ورزش همگانی ، ورزش روستایی و نیز ورزش محلات علاوه بر نشاط اجتماعی در کاهش هزینه های درمانی نیز موثر است.

وی افزود: شهرستان شوش در رشته های مختلف ورزشی از ظرفیت بالایی برخوردار بوده که با برنامه ریزی می توان جایگاه این شهرستان را در رشته های مختلف ورزشی در کشور ارتقا بخشید.

نجاتی با تاکید به دستگاههای اجرایی برای مشارکت در فعالیت های ورزشی گفت:باتوجه به امکانات و پتانسیل شهرستان شوش در بخش گردشگری ، تاریخی و مذهبی باید با برنامه ریزی مناسب زمینه میزبانی مسابقات ورزشی ملی و منطقه ای را در این شهرستان فراهم کرد.

فرماندار شوش در ادامه توسعه ورزش بانوان را امری لازم و ضروری دانست و افزود:با فراهم کردن زیر ساخت های لازم باید زمینه فعالیت های ورزشی بانوان را در این شهرستان فراهم کرد.

وی همچنین از پیگیری شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان بویژه شورای و شهردار شوش بابت توجه ، توسعه و ترویج ورزش بین شهروندان قدردانی کرد.

عبدالعظیم آل کثیر رییس اداره ورزش و جوانان شوش نیز هدف از تشکیل شورای ورزش را برنامه ریزی و وحدت رویه در راستای سیاست گذاری و نیز شناسایی ظرفیت های ورزشی این شهرستان ، هماهنگی و تعامل بین بخشی عنوان کرد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جهانگیرپارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
0
دست مسئولین شهر بابت بی توجهی به تیم استقلال شوش درد نکند

صبح دیروز آقای غلام حیدری موسئس و مرد زحمت کش و همه استقلال شوش طی تماس و پیامی به وب پیمان با ناراحتی اعلام انحلال و شرکت نکردن تیم استقلال در مسابقات استانی و کشوری کرد ایشان با دلی پر و گلایه از مسئولین شهر اعلام کرد:از بی توجهی مسئولین شهرمان که باعث انحلال و شرکت نکردن تیم فوتبال استقلال شوش در مسابقات استانی و کشوری شده اند کمال تشکر را کرد وتاکید کرد هواداران و مدیریت با بت این موضوع از این مسئولین تشکروقدرانی کردند.
:
:
:
آخرین اخبار