معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از برگزاری دومین همایش حقوق مصرفکنندگان در اهواز خبرداد و گفت: در این همایش از شرکتهای برتر که در زمینه رضایت مشتری فعال بودهاند تجلیل میشود.
علیمحمد رحمانیزاده اظهارکرد: این همایش با هدف تقدیر از شرکتهای تولیدی برتر در زمینه کسب رضایت مشتریان و تشویق آن ها به سمت مشتری مداری برگزار می شود.
وی افزود: متولی برگزاري همایش انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان است و سازمان صنعت و تجارت در برگزاري آن همکاری دارد. شرکتهای برتر توسط کمیسیونی متشکل از نمایندگان استانداری، بهداشت، استاندارد، انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان و کارشناسان سازمان صنعت انتخاب شدهاند.
رحمانیزاده تصریحکرد: به احتمال زیاد در این مراسم از حدود 30 شرکت برتر تقدیر خواهد شد. اولین همایش حقوق مصرفکنندگان سالگذشته برگزار شده بود.
وی در ادامه درباره ارایه خدمات پس از فروش به کلیه شرکتهای واردکننده و داخلی هشدار داد و اظهارکرد: با توجه به اینکه خدمات پس از فروش کالاها استان ضعیف است انتظار داریم شرکتهای واردکننده یا نمایندگیهای فروش و شرکتهای داخلی نسبت به ارائه خدمات پس از فروش عملكرد قابل قبولي داشته باشند زیرا در غیر اینصورت شاهد نگرانی و نارضایتی خریداران خواهیم بود.
رحمانیزاده گفت: تمام کالاهای داراي گارانتی و ضمانتنامه باید از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار و دفاتر خدمات پس از فروش کالاها نيز بايد در استان فعال باشند.
وی بيانكرد: قصد داریم بهزودی با حضور واردکنندگان یا نمایندگان فروش شرکتهای داخلی و خارجی جلسهای برگزار و موضوعات و مشکلات آنها را مطرح كنيم تا مشکلات در زمينه خدمات پس از فروش کالاها کمتر شود.