تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۸۳۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
نقد منصفانه دولتمردان را از خطا بازمی‌دارد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان نقد عملکرد دولت توسط خبرنگاران را اقدامی در راستای جلوگیری از خطا توسط دولتمردان دانست و گفت : دولت تدبیر و امید آمادگی دارد تا عملکردش در زمینه های مختلف مورد نقد قرار گیرد.

علی عماد روز سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دزفول در محل مجتمع فرهنگی سینمایی افزود: نقد منصفانه و تذکر سازنده اصحاب قلم دولتمردان را از خطا باز داشته و آنان را در مسیر خدمت رسانی یاری می کند.

وی افزود : با نقد عملکرد دولت فضا برای شکل گیری جامعه آزاد فراهم شده و در چنین فضایی خبرنگار بهتر می تواند به وظیفه خود عمل کند.

معاون استاندار خوزستان همچنین اظهار داشت : دنیای امروز به عنوان جامعه ای مردم سالار بیش از پیش نیازمند نقد خبرنگاران بوده و در این جامعه وظیفه خبرنگاران مهم ، خطیر و حساس است.

وی افزود : خبرنگار در جامعه مردم سالار با هدایت حکومت ، جهت دهی تشکیلات سیاسی و تقویت نهادهای مردمی مانع از بروز خطا و تخلف در مجموعه دولتمردان شده و می تواند افرادی را که بر خلاف منافع مردم گام برمی‌دارند هدایت کند.

عماد خبرنگاری را از جمله مشاغل سخت معرفی کرد و افزود: خبرنگار به دلیل دفاع از منافع مردم و حرکت در مسیر دمکراسی در راستای تسهیل خدمت رسانی بیشتر به مردم با سختی و مشکلات بسیاری روبروست.

وی در ادامه از خوزستان به عنوان استانی شاخص در حوزه رسانه نام برد و گفت:خوزستان از نظر رسانه های مکتوب و نوشتاری و نیز مجازی و شنیداری دارای رتبه شاخصی در کشور است اما صاحبان قلم و اندیشه از نظر کیفی باید تلاش بیشتری نمایند تا جایگاه واقعی خود را در کشور بدست آورند.

عماد در این آیین همچنین با ابلاغ سلام و پیام تبریک استاندار خوزستان خطاب به اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان دزفول بر تقویت حوزه خبر و اطلاع رسانی تاکید کرد.

فرماندار ویژه دزفول نیز در این آیین در سخنانی از خبرنگاران به عنوان پرچمدار اصلاح طلبی در جامعه نام برد و گفت: اندیشه اصلاح طلبی متعلق به خبرنگاران است.

حبیب اله آصفی نقد خبرنگاران را کلید راه مدیران برای ادامه خدمت رسانی آگاهانه و هوشمندانه به مردم دانست و افزود: مدیران جامعه باید به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند.

در این آیین با اهدای لوح از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دزفول از سوی فرماندار ویژه دزفول ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز شهردار و شورای اسلامی شهر دزفول تجلیل به عمل آمد.

سید حبیب پژوهیده از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه شهرستان دزفول نیز هدایای خود را به مردم مظلوم غزه اهدا کرد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک زن اهوازی
|
United States of America
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
0
با سلام اگر نقد منصفانه در جامعه نباشد دیکتاتوری حاکم می شود.
:
:
:
آخرین اخبار