تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۸۳۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بهبهان:
۲.۵ میلیارد دلار برای تکمیل پالایشگاه بیدبلند ۲ نیاز است
فرماندار بهبهان گفت: پس از اختلاس ۳ هزار میلیاردی عملیات ساخت پالایشگاه بیدبلند ۲ متوقف شد و برای تکمیل این طرح به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار نیاز است.

حسین ملک خدایی اظهار کرد: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز برای ساخت پالایشگاه بیدبلند 2 این پالایشگاه در سال 95 به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: پس از اختلاس 3 هزار میلیاردی عملیات ساخت پالایشگاه بیدبلند 2 متوقف شد و اکنون منتظر سرمایه گذار برای تکمیل این طرح هستیم.

فرماندار بهبهان با اشاره به اینکه متاسفانه بانک صادرات توانایی تأمین اعتبارات را ندارد، عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه 2 میلیارد و 500 میلیون دلار برآورد شده و پس از اختلاس در بانک صادرات منتظر سرمایه گذار برای اجرای این طرح هستیم.

وی بیان کرد: پالایشگاه بید بلند 2 در صورتی که به بهره‌برداری برسد، توانایی تصفیه یک هزار و 700 میلیون فوت مکعب گاز ترش در روز را دارد.

رئیس شورای اداری بهبهان اضافه کرد: همچنین در صورت راه اندازی پالایشگاه بیدبلند 2، تصفیه 300 فوت مکعب گاز شیرین در روز انجام می‌شود.

ملک خدایی افزود: سود حاصله از این بهره‌برداری براساس برآوردهای انجام شده و قیمت‌های فعلی جهانی حداقل 800 میلیون دلار در سال است.

فرماندار بهبهان گفت: استانداری خوزستان، نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری بهبهان در حال پیگیری برای تأمین اعتبارات لازم هستند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دانشجوی پالایش گاز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
0
با سلام بیدبلند2 خیلی وقته میخواد راه اندازی شه ونمیشه.شما میفرمایید سال 95 دیگه درست میشه..اگه اینجوری باشه منم تا سال 95 فارغالتحصیل میشم وای چقد خوب میشه اگه منم استخدام بشم اونجا
:
:
:
آخرین اخبار