تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۶۸۳۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهوازي‌ها ميوه گران مي‌خورند!
رييس اتحاديه ميوه و تره‌بار اهواز گفت: قيمت ميوه در اهواز نسبت به ساير شهرهاي كشور قيمت گران‌تري دارد و قيمت آن در بعضي مواقع 20 تا 30 درصدبيش‌تر است.

عبدالرضا جمالي‌پور اظهاركرد: ‌ علاوه بر گراني، ميوه‌هاي عرضه‌شده در بازار اهواز از نظر كيفيت نيز مناسب نيستند. اگر قرار باشد ميوه را به قيمت گران‌تر مصرف كنيم، بايد كيفيت مناسبي داشته باشد.

وي افزود: آيتم‌هاي مختلفي در گراني ميوه در اهواز تاثير دارند كه از جمله آن‌ها مي‌توان به هزينه‌هاي حمل و نقل و فعاليت دلالان و دسته‌دوم‌فروشان اشاره كرد. البته صادرات نيز در اين گراني‌ها تاثيرگذار است كه انتظار داريم صادرات ميوه و تره‌بار از خوزستان با برنامه و اصولي باشد.

جمالي‌پور گفت:‌ درصدد هستيم آيتم‌هاي تاثيرگذار در گراني بازار ميوه در اهواز را بررسي كنيم تا مشكلات را به حداقل برسد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
متاسفانه در اهواز همه چیز گران است . کلاً اهواز یکی از شهرهای گران ایران است و حقیقت امر این است که هیچ نظارتی وجود ندارد . سازمان تعزیرات هم بنای کار خود را بر شکایت از طرف مردم بنا نهاده است . یعنی حاضر نیست بطور مستقیم خود را درگیر کند . در حالیکه رسالت این سازمان چیز دیگری است . متاسفانه وجب به وجب بازار این شهر هرفروشنده ای هرچه زورش میرود قیمت کالای خود را تعیین میکند و هیچکس از مسئولین ذیربط هم کاری برای پیشگیری انجام نمیدهد . این در حالی است که سایر استانها با یک عزم راسخ و برنامه ریزی قوی بازرسانی با لباس یک شکل و مشخص در گروه های زیاد روانه بازار کرده و همه صنوف را تحت پوشش کار خود داده اند . همه قیمتها بطور واقعی تحت کنترل است . آنجا به گلایه های مردمی نمیگویند ( آقا جان برو شکایت کن ) کی اهواز قرار است واقعاً سامان بگیرد خدا میداند
:
:
:
آخرین اخبار