تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۶۸۳۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراض مديرعامل استقلال‌اهواز به علي‌دايي
شهرام شفيع‌زاده مديرعامل استقلال اهواز از علي دايي بابت متهم کردن اين باشگاه به جعل سازمان يافته مدارک بازيکنان براي دريافت کارت معافيت اعتراض کرد.

شفيع‌زاده در گفت‌وگویی ، درباره اشاره دايي به سربازي بازيکناني مثل علي حمودي که در زماني عضو باشگاه استقلال اهواز بوده‌اند، گفت: آقاي حمودي زماني که براي ما بازي مي‌کرد با معافيت تحصيلي به ميدان مي‌رفت و بعد از آن هم کارت معافيتش را دريافت کرد و يک سالي با ما ادامه داد و از آنجا به تيم‌هاي ديگري رفت. حسين ماهيني هم که از بهترين‌هاي تيم‌هاي پايه ما هم بود، همينطور. من مدير يک تيم فوتبال هستم و وقتي بازيکن کارت معافيتش را مي‌آورد، براي من کافي است. ما اگر جاعل کارت بوديم، ميلاد ميداوودي را در اوج دوران فوتبالش به پاس نمي‌فرستاديم.

شفيع‌زاده مي‌گويد مي‌خواسته در برنامه نود به دفاع از باشگاهش بپردازد اما اين فرصت از وي دريغ شده است. با اين حال او در اين باره به صراحت در برنامه بعدي نود صحبت خواهد کرد.

شفيع‌زاده مي‌گويد: خوب است که آقاي دايي هم اگر مدرکي در اين زمينه دارند آن را رسانه‌اي کنند. البته به نظر من ايشان سعي داشت ذهن طرفداران پرسپوليس را از شکست اين هفته به جاي ديگري ببرد و به همين دليل بي‌جهت پاي ما را وسط کشيد.

مرجع / ورزش 3
:
:
:
آخرین اخبار