تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۸۳۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شهرستان باوی خبر داد ؛
برگزاری‌جلسات‌محله‌ای‌مسئولان‌باوی‌باشهروندان
فرماندار باوی از برگزاری جلسات محله‌ای و دیدار چهره به چهره مسئولان این شهرستان با شهروندان در جهت رفع مشکلات خبر داد.

حیدر سیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که در محل فرمانداری و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات مسئولان به مردم است، اظهار کرد: در هفته دولت، تمام ادارات و دستگاه‌های شهرستان عملکرد خود را به مردم ارائه دهند، زیرا امسال سال تدبیر امید است و باید امید با یک تدبیر خوب به مردم ارائه شود.

وی با بیان برنامه‌های و رویکرد‌های فرمانداری در هفته دولت عنوان کرد: تمام مسئولان ادارات ملزم هستند که در میان مردم حضور یابند و چهره به چهره سخن شهروندان را بشنوند.

فرماندار شهرستان باوی اضافه کرد: به همین منظور مساجد و حسینیه‌هایی در هفته دولت برای مراسم پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده که مدیران با شهروندان به صورت مستقیم ارتباط بر قرار کنند.

این مسئول بر فضاسازی مناسب برنامه‌های هفته دولت در شهرستان تاکید کرد و گفت: لازم است شهرداران نگاه ویژه‌ای به این ایام داشته باشند و در شهر آرایی کار بیشتری را صورت دهند.

سیدی در ادامه با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: در شهرستان باوی 30 آزاده داریم که به کمک بنیاد شهید و دفتر ائمه جمعه برنامه در شان این عزیزان برگزار می‌شود.

وی در پایان از انتخاب مدیر و کارمند نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خبر داد و متذکر شد: برپایی نمایشگاه دستاوردها، ارائه خدمات درمانی رایگان در روز دولت و سلامت، تهیه بسته‌های فرهنگی، انجام نماز وحدت از دیگر اقداماتی است که در هفته دولت در شهرستان باوی انجام می‌پذیرد.

* خدمات ارائه شده دولت به گوش مردم رسانده شود

امام جمعه ملاثانی گفت: خدمات ارائه شده توسط دولت باید به گوش مردم رسانده شود.

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا حسینی‌فرد صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان باوی با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: وابستگان به مجموعه دولت نسبت به خون شهدا بیشتر از دیگران مسئولیت دارند و وظیفه پاسداری از آرمان‌های آنها بر عهده‌شان است.

وی افزود: روحیه خدمت، همراهی و همدلی، مشخصه‌های اصلی یک نظام کار آمد است که ما در ادارات شهرستان باوی آنها را به وضوح لمس می‌کنیم و پیشرفت در شهر با مشاهده تکاپوی مردم در عمران به چشم می‌آید.

امام جمعه ملاثانی عنوان کرد: باید خدمات ارائه شده توسط دولت را به گوش مردم رساند زیرا این کارها از ثمرات انقلاب و نطام اسلامی هستند.

حسینی‌فرد خاطر نشان کرد: گفتن خدمات ارائه شده به مردم ریا نیست بلکه چشم زخمی است به دشمنان انقلاب که نمی‌توانند پیشرفت و تحول مردم آزاده ایران اسلامی را مشاهده کنند.

وی با بیان وجود برخی مشکلات در منطقه به دلیل جدید بودن شهرستان گفت: مردم ما انسان‌های نجیبی هستند که با وجود کاستی‌ها وقتی روحیه خدمت را در مسئولان خود می‌بینند با تمام کمبودها می‌سازند و دم بر نمی‌آورند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار