تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۸۳۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار مرکزی هندیجان:
اداره آبفار هندیجان باید مستقل از ماهشهر شود
بخشدار مرکزی هندیجان گفت: استقلال اداره آبفار هندیجان ضروری‌ست، زیرا عدم حضور مدیریت آبفار روستایی ماهشهر در جلسات شهرستان موجبات کندی خدمت رسانی به مردم منطقه را فراهم کرده است.

بهنام خضعلی پیش از ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان با انتقاد از اداره آبفار روستایی ماهشهر، خواستار رسیدگی این اداره به وضعیت قطعی آب روستاهای هندیجان شد.

وی افزود: با اینکه اهالی روستاهای امامزاده عبداله، زلقی و رگ سفید قبوض آب خود را پرداخت کرده‌اند، اما به علت بدهی آبفار آب کل روستاها قطع شده است.

بخشدار مرکزی هندیجان تصریح کرد: لازم است اداره آبفار مشکل بدهی خود را حل کند تا اهالی روستا آسیبی از این جهت نبینند، زیرا قطعی آب روستاها هیچ توجیهی ندارد.

این مسئول با بیان اینکه تنها یک نفر به نمایندگی از اداره آبفار ماهشهر در شهرستان هندیجان حضور دارد گفت: استقلال اداره آبفار شهرستان هندیجان ضروری‌ست، زیرا عدم حضور مدیریت آبفار روستایی ماهشهر در جلسات شهرستان هندیجان و عدم پیگیری و پاسخگویی ایشان خود مزید بر علت است.

خضعلی با بیان اینکه آبفار نتوانسته است حتی مشکل سه روستای هندیجان را رفع کند ادامه داد: تا زمانی که این اداره مستقل نشود با این مشکلات مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه بیشتر مشکلات روستائیان در خصوص آب و کشاورزی است گفت: آبفار و جهاد کشاورزی باید در این خصوص پاسخگو باشند و این مشکلات را به صورت پیوسته و مرتب توسط فرمانداری و بخشداری اعلام و پیگیری کنند.

بخشدار مرکزی هندیجان با تقدیر از اینکه همیشه فرماندار و بخشدار در محل‌هایی که مشکلات وجود  دارد حاضر هستند متذکر شد: اگر قرار است این مشکلات توسط ما مرتب پیگیری و حل شود پس وجود این ادارات (آب و فاضلاب) چه معنی دارد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
0
همیشه همین حرفها بوده ولی عملی نشده
:
:
:
آخرین اخبار