تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۸۳۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره دامپزشکی اهواز:
واحد‌های عرضه مرغ زنده در اهواز پلمپ شد
رئیس اداره دامپزشکی اهواز بر جلوگیری از عرضه و کشتار مرغ زنده در این کلانشهر تاکید کرد و گفت: واحد‌های عرضه مرغ زنده در اهواز پلمپ شدند.

منصور موسوی نسب اظهار کرد: جلوگیری از زنده فروشی مرغ در شهرستان اهواز از اولویت‌های مهم اداره دامپزشکی به شمار می‌رود.

وی افزود: اداره دامپزشکی اهواز با شدت و به صورت مستمر نسبت به برخورد با واحد‌های مرغ زنده فروشی و انبارهای عرضه مرغ زنده در کلیه مناطق شهری و حاشیه شهر اقدام می‌نماید.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز گفت: این اداره از سال 92 تا کنون با بیش از 250 مأموریت عملیاتی در راستای برخورد با عرضه کنندگان مرغ زنده و کشتار غیر مجاز آن انجام داده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت بیش از 80 پرونده برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

موسوی نسب تصریح کرد: همچنین رئیس اداره دامپزشکی اهواز اقدام به پلمپ بیش از 40 واحد و انبار عرضه مرغ زنده نموده است.

وی از توقیف 15 محموله بزرگ مرغ زنده از واحدهای صنفی غیر مجاز خبر داد و گفت: با هماهنگی مرجع قضایی این محموله‌ها به کشتارگاه‌های مجاز طیور جهت کشتار ارسال شد.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز عنوان کرد: از نتایج برخورد با متخلفان کاهش حدودی 35 درصدی عرضه و کشتار غیر مجاز مرغ زنده در سطح شهر اهواز است.

موسوی نسب تصریح کرد: اداره دامپزشکی اهواز بر اساس قوانین و مقررات و حدود اختیارات خود وظیفه کنترل و نظارت بهداشتی بر دام و طیور و فرآورده‌های خام دامی را دارد بنابراین جهت رفع کامل معضل بهداشتی عرضه مرغ زنده در سطح شهر اهواز ارگان‌های دیگری همچون شهرداری نیز باید همکاری نمایند.
:
:
:
آخرین اخبار