تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۸۳۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل خبر داد ؛
انعقاد تفاهمنامه بین اداره‌کتابخانه‌های‌عمومی هفتکل و نهضت سوادآموزی
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل از انعقاد تفاهمنامه بین این اداره و نهضت سوادآموزی خبر داد و گفت: تمام آموزشیاران نهضت سوادآموزی به کتابخانه‌های عمومی درآمدند.

ابوذر اکبری‌نیا امروز از انعقاد تفاهمنامه بین اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل و موسسه تندرستی حکیم خبر اظهار داشت: با توجه به تفاهمنامه‌ای که بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و موسسه تندرستی حکیم منعقد شده، نمایندگی این موسسه در شهرستان هفتکل و اداره کتابخانه‌های عمومی با همکاری یکدیگر، اقدام به برگزاری کلاس‌هایی در چهارچوب این تفاهمنامه کرده‌اند.

وی ضمن اظهار خرسندی از استقبال بسیار خوب مردم از برگزاری کلاس‌های مزاج شناسی در محل کتابخانه شهیدان اسلام افزود: هزینه شرکت در این دوره‌ها بسیار پایین و با تخفیف ویژه است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل در ادامه به سایر برنامه‌های اداره کتابخانه عمومی شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای طرح مطالعه مفید، تفاهم نامه‌ای نیز با نهضت سواد آموزی شهرستان منعقد شده است.

این مسئول متذکر شد: تقریبا حدود 60 درصد از تعهدات دو طرف اجرایی شده که از مهمترین موارد، به عضویت درآمدن تمام آموزشیاران نهضت سوادآموزی به کتابخانه‌ها است.

وی در پایان گفت: از برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی برای آموزشیاران نهضت سوادآموزی هفتکل که به زودی اجرایی می‌شود برگزاری مسابقه کتابخوانی با جوایز نفیس است که جزئیات آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار