تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۶
کد خبر: ۶۸۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تسويه بدهي 40 ميليارد ريالي باشگاه نفت آبادان
سخنگوي باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: 40 ميليارد ريال بدهي باشگاه صنعت نفت آبادان تسويه شد.

به گزارش خونیوز به نقل از فارس، عليرضا خليلي‌نيا ظهر امروز در حاشيه بازديد خبرنگاران رسانه‌هاي جمعي از تغييرات صورت گرفته در ورزشگاه تختي اظهار داشت: تغييرات انجام شده در ورزشگاه جهان پهلوان تختي نتيجه پيگيري‌هاي متعدد كنفدراسيون فوتبال آسيا «AFC» است.
وي در ادامه خاطرنشان كرد:‌ تمام تغييرات صورت گرفته زير نظر كميته تغييرات در بهترين شكل ممكن و در مدت زمان خيلي كوتاهي صورت گرفت.
وي افزود: تمام مراحل اعمال تغييرات در ورزشگاه زيرنظر ناظران AFC اجرا شد و گزارشات مستند نيز براي AFC ارسال مي‌شد.
سخنگوي باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: جداسازي درب ورودي خبرنگاران و مسئولان از درب ورودي تماشاگران در راستاي حفظ امنيت بيشتر، يكي از نكات مثبت اعمال اين تغييرات است.
وي در خصوص محصورسازي مسير ورودي خبرنگاران تصريح كرد: باشگاه راه‌ها را محصور نكرده و فقط جداسازي‌ها را به شكل استاندارد انجام داده است.
خليلي‌نيا در ادامه در خصوص امنيت و حراست ورزشگاه در زمان انجام بازي، تصريح كرد: قبل از بازي نفت با فجرسپاسي جلسه‌اي به منظور ايجاد نظم و امنيت با يگان ويِژه برگزار خواهيم كرد تا در اين زمينه تصميم‌گيري شود.
وي با اشاره به جايگاه VIP، اضافه كرد: قرار است در صورت موافقت سازمان ليگ در خصوص فروش بليط توسط باشگاه صنعت نفت آبادان، بليط اين جايگاه با قيمت بيشتري به فروش برسد و تماشاگران حاضر در اين جايگاه پذيرايي مي‌شوند.
سخنگوي باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه به بدهي سابق باشگاه اشاره و خاطرنشان كرد: حدود 4 ميليارد تومان بدهي گذشته اين باشگاه كه به زمان مديريت چهار مديرعامل سابق باز مي‌گردد امسال در راستاي پيگيري‌هاي صورت گرفته تامين اعتبار و پرداخت شد.
وي در پايان ابرازاميدواري كرد تغييرات صورت گرفته بتواند نظم و انضباط در تردد هوادران و همچنين خبرنگاران رسانه‌ها را تسهيل بخشد.
برخي از خبرنگاران حاضر در اين بازديد از حصار بيش از حد محوطه و محدود كردن تردد خبرنگاران بشدت انتقاد كردند و خواستار تجديد نظر باشگاه صنعت نفت در اين زمينه شدند.
:
:
:
آخرین اخبار