تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۶۸۵۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به‌مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد
افتتاح یک پاسگاه انتظامی در مسجدسلیمان
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از راه‌اندازی و افتتاح یک پاسگاه انتظامی در هفته دولت امسال خبر داد.

ظفر فراشی اظهار کرد: پاسگاه انتظامی هفت شهیدان واقع در بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان با هدف افزایش سرعت خدمت‌رسانی انتظامی به شهروندان واقع در این بخش راه‌اندازی و افتتاح می‌شود.

وی افزود: راه‌اندازی این پاسگاه موجب افزایش بهره‌مندی شهروندان این بخش از خدمات انتظامی و قضایی شده و ارتقای رضایتمندی عمومی را به‌دنبال خواهد داشت.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در خصوص نقش و جایگاه این پاسگاه انتظامی در تأمین و حفظ امنیت شهرستان گفت: با توجه به صنایع احداثی آلومینیوم و پتروشیمی و دو کارخانه بزرگ متعلق به نفت و تبدیل منطقه هفت شهیدان به یک قطب اقتصادی، وجود این پاسگاه موجب افزایش شاخص‌های انتظامی در این شهرستان خواهد شد.

عضو شورای تأمین شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه هم‌اکنون دو کلانتری و سه پاسگاه انتظامی در حوزه عملیاتی این فرماندهی فعالیت می‌کنند عنوان کرد: پیشتر پاسگاه انتظامی «جریک» با هدف افزایش سطح خدمات انتظامی به روستائیان راه‌اندازی و افتتاح گردید.

فراشی در پایان بیان کرد: با راه‌اندازی این پاسگاه که حدود 300 خانوار را زیرپوشش خدمات انتظامی خود قرار داده ضمن افزایش و تثبیت امنیت در این منطقه موجب رضایتمندی ساکنان این منطقه نیز گردیده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار