تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۶۸۵۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام 2 نفر به مسابقات آسیایی تنیس روی میز

مربی تیم‌ملی تنیس روی میز ایران با ابراز رضایت از وضعیت چهار ملی‌پوش حاضر در اردو می گوید برای انتخاب دو نفر از بین این چهار ملی پوش باید تمام جوانب در نظر گرفته شود.

حسین عمرانی در حاشیه اردوی تیم‌ملی تنیس روی میز که در اهواز در حال برگزاری است اظهار کرد: چهار نفر از بهترین های ایران در این اردو حاضر هستند. وضعیت و شرایط اردو نیز بسیار خوب و امکانات آن رضایت‌بخش است و هیچ مشکلی نیست.

وی بیان کرد: تنیسورها پس از این اردو نیز قرار است پانزدهم شهریورماه به اردوی اتریش اعزام شوند که 10 تا 12 روز در آن‌جا اردو می زنند و پس از آن هم برای مسابقات آسیایی اینچوان آماده می شوند.

مربی تیم‌ملی تنیس روی میز ایران گفت: من در حال حاضر به عنوان مربی تیم ملی هستم و صحبتی در خصوص سرمربیگری تیم با من نشده است. در حال حاضر به من گفته اند که بر این اردو نظارت داشته باشم. در اردوی اتریش نیز من همراه تیم نیستم.

وی درباره این‌که گویا قرار است از بین پوریا عمرانی، نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی دو تنیسور به بازی‌های آسیایی اینچوان اعزام شوند، عنوان کرد: اگر بخواهند دو نفر را اعزام کنند طبق آنچه می شنوم قرار است نفرات اول و دوم رنکینگ جهانی که نوشاد عالمیان و افشین نوروزی هستند، اعزام شوند. البته که حق با این دو نفر نیز است، چرا که رنک آن‌ها بالاتر می باشد.

عمرانی ادامه داد: اگر بخواهیم برای اعزام، آمادگی را در نظر بگیریم به نظرم نیما عالمیان بسیار آماده است و نسبت به وضعیت او احساس خیلی خوبی دارم. از طرف دیگر نیز سال گذشته پوریا عمرانی در رده بندی کشور و البته در نبود نوشاد و نیما عالمیان قهرمان شده است و سن او نیز نسبت به سایر تنیسورها کمتر است. از سوی دیگر هم نوروزی خیلی خوب خود را در رنک جهانی بالا کشانده است و نوشاد هم که استثنایی است.

وی بیان کرد: به نظر من هر کسی که مسوول اعزام تنیسورها به مسابقات آسیایی است باید این مسایل را به خوبی در نظر بگیرد. به هر حال انتخاب دو نفر از بین این چهار تنیسور سخت است. به نظرم حیف است که همگی این نفرات به رقابت های آسیایی اعزام نشوند.

مربی تیم‌ملی تنیس روی میز ایران گفت: به نظر من باید تیم به صورت کامل اعزام شود و این که بودجه نیست نمی تواند منطقی باشد، چرا که ورزشکار عمر خود را در این راه گذاشته است. به هر حال برای اعزام باید جوانی، وضعیت تمرین و آمادگی تنیسورها در نظر گرفته شود.

وی در پیش‌بینی‌اش از عملکرد ایران در بازی های آسیایی اینچوان، عنوان کرد: بازیکنان می توانند در رده هایی خودشان را مطرح کنند. به نظر من بازیکنان ما واقعا خوب هستند و عالی کار می‌کنند. تنیسورهای بسیار با ارزشی داریم که تاریخ تنیس روی میز ایران چنین نفراتی را به خود ندیده است.


عمرانی در پاسخ به این سوال که اگر قرار شود دو تنیسور به مسابقات اعزام شوند، او نظرش با کدام نفرات است؟ گفت: اگر بر اساس رنک باشد من نوشاد و افشین را انتخاب می کنم. اگر از نظر آمادگی باشد نوشاد و نیما را انتخاب خواهم کرد. از نظر جوانی هم می توان پوریا را مدنظر قرار داد. به هر حال انتخاب بستگی به دید کارشناسان و کمیته فنی دارد ولی باید به خوبی تمام جوانب را در نظر بگیرند.

وی در پایان با قدردانی از مهرداد بابادی‌وند، مربی خوزستانی به خاطر فراهم کردن شرایط برگزاری اردو در اهواز، خاطر نشان کرد: از فدراسیون نیز تشکر می کنم که بابادی وند را برای برپایی این اردو هماهنگ کرد تا موقعیت خوبی برای بازیکنان ایجاد شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار