تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۸۵۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
بهره‌برداری از40 پروژه هندیجان در هفته دولت
فرماندار هندیجان از افتتاح 40 پروژه به‌ مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

 احمد جعفری‌نسب صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته دولت که با حضور جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد از افتتاح 40 پروژه و کلنگ‌زنی به همراه برنامه‌های ویژه این هفته در این شهرستان خبر داد و گفت: هفته دولت یادآور ایثارگری شهیدان رجایی و باهنر است.

وی افزود: این هفته بهترین فرصت برای به تصویر کشیدن خدمات دولت با محوریت اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 35 سال گذشته است.

فرماندار هندیجان ادامه داد: هفته دولت را باید به عنوان سنگرهای نظام مورد استفاده قرار دهیم و نیاز است با رویکرد وحدت ملی و بیان ارزش‌های نظام، شعار دولت تدبیر و امید را اجرایی کنیم.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی در نکوداشت هفته دولت و تبیین سیاست‌ها و اقدامات دولت در شهرستان اهتمام کافی داشته باشند.

عالی‌ترین نماینده دولت در هندیجان عنوان کرد: بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها نیز باید نسبت به اطلاع‌رسانی و تبلیغات برنامه‌های هفته دولت به‌ صورت متمرکز و با برنامه‌های واحد در سطح شهرستان اقدام کنند.

وی در پایان گفت: آگاه‌سازی مردم از خدمات ارائه شده نه از باب منت نهادن بلکه برای آگاه‌سازی آن‌ها و در راستای اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و رویکرد صداقت‌محوری دولت تدبیر و امید با آحاد مردم است به همین دلیل دستاوردهای دولت در رسانه‌های جمعی انعکاس پیدا کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار