تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۸۵۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته نخست رقابتهای لیگ برتر؛
فن‌خال نیامده رکورد زد/ آرسنال بازی باخته را با برد عوض کرد

تیم فوتبال منچستریونایتد فصل جدید رقابتهای لیگ برتر انگلستان را با شکست خانگی مقابل سوانزی آغاز کرد.
فن‌خال نیامده رکورد زد/ آرسنال بازی باخته را با برد عوض کردهفته نخست لیگ برتر انگلیس فصل 15-2014 از امروز با انجام 7 دیدار آغاز شد و در اولین دیدار تیم فوتبال منچستریونایتد که فصل جدید رقابتها را با سرمربی جدید خود "لوییس فن خال" آغاز کرده مقابل میمهان خود سوانزی در ورزشگاه اولدترافورد تن به شکست 2-1 داد. دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که این دو تیم  بازی اول فصل گذشته خود را نیز در برابر یکدیگر انجام داده بودند.

"سونگ یوئنگ - کی" در دقیقه 28 تیم سوانزی را پیش انداخت اما "وین رونی" در دقیقه 53، بازی را به تساوی کشید. این پایان کار نبود چراکه "گیلفی سیگوردسون" در دقیقه 73 گل برتری سوانزی را وارد دروازه شیاطین سرخ کرد.

این برای اولین بار در 21 سال گذشته است که منچستریونایتد در بازی اول خانگی خود مغلوب می شود و فن خال نیز در اولین تجربه خود به عنوان مربی رکوردی را از خود بر جای گذاشت.

 در دیگر دیدار مهم امروز تیم فوتبال آرسنال در حضور نزدیک به 60 هزار تماشاگر ورزشگاه امارات با نتیجه 2 بر یک میهمان خود کریستال پالاس را از پیش رو برداشت.

در این بازی ابتدا برد هانگلند در دقیقه 35 برای پالاس گلزنی کرد اما در ادامه و در ثانیه های پایانی نیمه اول لوران کوشیلنی روی ارسال الکسیس سانچز توپ را با یک ضربه سر دقیق به تور دروازه حریف چسباند تا نتیجه به تساوی کشیده شود.

در نیمه دوم آرسنال فشار زیادی روی دروازه کریستال پالاس ایجاد کرد و در نهایت آرون رمزی در دقیقه 90 موفق شد گل دوم توپچی ها را به ثمر برساند و شاگردان آرسن ونگر 3 امتیاز بازی را از آن خود کنند.

در دیگر بازی تاتنهام در دقیقه 90 مقابل وستهام به برتری رسید. در این بازی پربرخورد دو بازیکن از زمین بازی اخراج شدند. اریک دایر در دقیقه 90 گل برتری تاتنهام را به ثمر رساند.

در دیگر بازی مهم اورتون مقابل لسترسیتی با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. در این بازی مک گیدی (20) و نای اسمیت (45) برای اورتون گل زدند و اولوآ (22) و کریس وود  (86) برای لسترسیتی گلزنی کردند.

نتایج کامل بازی های شنبه شب لیگ برتر به شرح زیر است:

* منچستریونایتد یک – سوانزی سیتی 2

* لسترسیتی 2 – اورتون 2

* کوئینزپارک رنجرز صفر – هال سیتی یک

* استوک سیتی صفر – استون ویلا یک

* وست بروم 2 – ساندرلند 2

* وستهام صفر – تاتنهام یک

* آرسنال 2 – کریستال پالاس 1

در ادامه رقابتهای هفته نخست لیگ برتر یکشنبه شب دو دیدار برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

* لیورپول – ساوتهمپتون
* نیوکاسل – منچسترسیتی

برچسب ها: فن‌خال ، لیگ برتر ، انگلیس
:
:
:
آخرین اخبار