تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۸۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشگاه تختی، میزبان شهرآورد اهواز
مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان از برگزاری شهرآورد اهواز بین دو تیم فولادخوزستان و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز خبر داد.

 عزیز صادقی اظهار کرد: با توجه به این‌که تیم فولاد میزبان داربی اهواز است، این باشگاه درخواست کرده بود که بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود.

وی ادامه داد: ما هم بر این اساس روز گذشته (شنبه) بازدیدی از زمین ورزشگاه غدیر داشتیم که متوجه شدیم پیمانکار در حال بازسازی آن قسمت از چمن ورزشگاه که ایراد داشته است، می‌باشد و با توجه به این که زمین در حال بازسازی است اگر بازی روی آن انجام شود رشد آن از بین می رود و درنهایت به این نتیجه رسیدیم که برگزاری مسابقه در این زمین به ضرر چمن آن است.

مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان بیان کرد: طبق این بازدید با آقای دهکردی، مدیرعامل باشگاه فولاد تماس گرفتیم و گفتیم اگر این بازی در ورزشگاه غدیر انجام شود، زمین چمن به حالت مطلوب قبل خود برنمی‌گردد و با توجه به این که فولاد چند ماه دیگر بازی های آسیایی را پیش رو دارد، اجازه دهید زمین استراحت کند تا آن را برای دیدارهای آسیایی و نیم فصل دوم لیگ برتر آماده کنیم و با توجه به این که خود دهکردی فردی ورزشی است متوجه این موضوع شد و پذیرفت که این بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: بر همین اساس نامه ای به سازمان لیگ نوشتیم و اعلام کردیم که دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز انجام می شود. به هر حال پیش بینی ما این است که زمین چمن ورزشگاه غدیر برای نیم فصل دوم آماده شود و پیش از آن هم بازدیدی از آن خواهیم داشت و اگر آماده شده بود، بازی ها در آن برگزار می شود.

صادقی درباره وضعیت ورزشگاه تختی اهواز نیز گفت: یک هفته شبانه روز در گرمای 60 درجه همه تلاش کردند تا توانستیم دکل جدید نور را برای این ورزشگاه نصب کنیم و اکنون نور آن به حد ایده آل رسیده است و حدود 700 تا 800 لوکس است. زمین چمن آن نیز مناسب و عالی است.

وی در پایان عنوان کرد: بعدازظهر امروز نیز فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی تمرین می کند تا با زمین آشنایی پیدا کند و ان شاالله فولاد روز سه شنبه از ساعت 19:25 پذیرای استقلال خوزستان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار