تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۸۵۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش کعبی به اظهارات ويسی
کعبی گفت: من برای ويسی با مينسک پاره بازي کردم. واقعا نمک نشناس است که اين حرفها را به زبان آورده.
 بعد از حرفهایی که کعبی علیه عبدالله ویسی زد، سرمربی استقلال خوزستان هم با طعنه مدعی شد ک برخی کبوترها از بازیکنان با معرفت ترند! همین مصاحبه بهانه ای شد برای صحبتهای جنجالی حسین کعبی.

کعبی گفت: « مگر ویسی با کبوترها زندگی کرده که از مرام آنها با خبر است؟ او گفته بود که می خواسته از ما بازیکنان کار بکشد، می خواهم به او بگویم که مگر ما کارگر یا نوکر تو هستیم؟ او باید بفهمد که با چه کسی حریف است. در این فوتبال کسی نمی تواند در مورد حسین کعبی نظر بدهد. عبدالله ویسی که سهل است. من هم اگر مثل بعضی از آقایان با سیاه بازی و کلاهبرداری جلو می رفتم، حالا از مرام کبوترها حرف می زدم. »

کعبی در ادامه می گوید:« من برای ویسی با مینسک پاره بازی کردم. واقعا نمک نشناس است که این حرفها را به زبان آورده. یادش رفته که می آمد رختکن، دست و پایم را می بوسید تا برایش دفاع چپ بازی کنم. البته من باید بازی می کردم. چون با استقلال خوزستان قرارداد داشتم و پول می گرفتم تا بازی کنم.آقای ویسی اگر دلت برای فوتبال خوزستان می سوخت که از فولاد فرار نمی کردی تا به سپاهان بروی. یادت رفته چقدر علیه فولاد و خوزستان حرف می زدی و مصاحبه می کردی. اصلا ویسی عددی نیست که من جوابش را بدهم. در مورد او حرف بزنم گنده می شود. فقط می خواهم مردم بفهمند که با سیاه بازی دارد مربیگری می کند»

کعبی در مورد تیم بستن ویسی در استقلال خوزستان هم حرفهای جالبی می زند:« همه همزبان هایش را به تیم آورده. هر کس همشهری اش است آمد و قرارداد بست. مدیرعامل هم که از فوتبال چیزی حالی اش نمی شود.پورکیانی با دمپایی سر تمرین می رود و اصلا نمی داند فوتبال چیست! دوست دارم از پورکیانی بپرسید که چرا او را از فولاد اخراج کردند. دوست دارم از بهمن روشنایی که حالا سرپرست تیم است بپرسید که در هتل مسجد سلیمان چه گندی بالا آورد. حالا اینها در استقلال خوزستان حضور دارند و خیلی از فوتبالی های خوزستان بیرون مانده اند. در مورد این افراد چیزهایی می دانم که اگر بگویم باید از فوتبال فرار کنند»

حسین کعبی باز هم افشاگری می کند:« شما بهتر می دانید دور و بر استقلال خوزستان چه کسانی هستند. جدا از اسم هایی که گفتم یک آقا از تهران آمده و همه کاره تیم شده. این آقایان اگر دلشان برای استقلال خوزستان می سوزد تا الان کجا بوده اند؟ من واقعیت را می گویم و ترسی از کسی ندارم. کمیته انضباطی می روم و اصلا فوتبال بازی نمی کنم اما حرفم را می زنم. می توانید از سیاوش بختیاری زاده در مورد ویسی بپرسید. آمار این آقا را از او بگیرید. اصلا بپرسید چرا وقتی ابراهیم تهامی را به برنامه نود بردند تمام بدن ویسی می لرزید. اینها را از بختیاری زاده بپرسید. او می تواند خیلی از حرفها را بزند. »

حسین کعبی به حرفهای جنجالی اش اینگونه پایان می دهد:« نمک نشناس نیستم اما نوکر کسی هم نیستم. آقای ویسی اگر یک لیدر یا یک دلال را آوردی که بگوید حسین کعبی به ما پول داده، برای هیمشه از ایران می روم. دوست دارم رو در رو بنشیند و با من بحث کند. می خواهم ثابت کنم که ویسی مردم را سیاه می کند. من از مایلی کهن و خداداد یاد گرفته ام که حرفم را بزنم. »

برچسب ها: کعبی ، ویسی
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چنگیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
0
0
آفرین به غیرت خوزستانیت کعبی جان
:
:
:
آخرین اخبار